poniedziałek, 16 stycznia 2012

Marzenia

Gdyby istniał świat idealny, gdzie wszystko się wszystkim udaje 
i wszyscy wszystko rozumieją  
i wszyscy wszystkim pomagają, 
to otworzyłabym sobie taką małą przytulną księgarnię 
i miałabym mnóstwo klientów.
 I mogłabym z tego utrzymać rodzinę.
(Albo miałabym męża milionera i to byłoby takie moje hobby z misją:)
A w tej księgarni byłoby pełno małych dzieciaków i ja razem z Ciociami z innych blogów, 
miałybyśmy dyżury w czytaniu bajek.
Ot, taka bajka dla dorosłych:)
Dokładnie tak jak w "Masz wiadomość"! 







I jeszcze kilka screenów z mieszkania Kathleen.







11 komentarzy:

  1. O TAK TAK!!!! Ja też o tym marzę...ale....życie weryfikuje marzenia...może kiedyś, kiedy będę miała wnuki będę mogła sobie na to pozwolic - i będę dobrą babcią Anią od książek...Uwielbiam ten film właśnie za tę małą księgarnię z marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci moja droga, że też mam takie marzenie...nie dotyczy ono księgarni ale malutkiej kafejki lub sklepiku z ubrankami dziecięcymi, które widziałam w mojej ukochanej Francji...jest to coś, co chodzi za mną już od dawna ale jak na razie wiem, że nie utrzymałabym z tego rodziny ani nie mam męża milionera...więc robię to co robię, a tymczasem wychowuję moje trzy miesięczne maleństwo i 9 - letniego synka ale nie przestaję marzyć...wiem, że marzenia się spełniają, tylko nie wtedy kiedy tego akurat chcemy. pozdrawiam Cię, ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja będę miała kwiaciarnie z pierdołklami naprzeciwko.
    To mamy juz ksiegarnie, kafejke i kwiaciarnie. 3 k

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie! Taka uliczka to chyba by się nazywała ul. Idylli albo ul. Utopijna.. Wczoraj gdzieś wyczytałam fajny cytat (chyba Oprah Winfrey) : "To nie prawda, że w życiu nie można mieć wszystkiego. Można! Ale nie na raz." I tego się trzymajmy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam ten film. Piekny jest!
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam że nie znałam tego cytatu, jest idealne na motto życiowe. Każdy o czymś marzy, najważniejsze to nie zwątpić że kiedyś te marzenia się spełnią, a film jest piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dziecka miałam takie marzenie, żeby pracować w księgarni albo bibliotece, zresztą bawiłam się w tego typu "działalność" prawie codziennie ;) Także mąż milioner faktycznie by tutaj nie zaszkodził ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To dorzućcie jeszcze obok mały gabinecik dla zwierzątek i w przerwie między pacjentami będę wpadać powąchać kwiatki i wypić kawę w księgarni:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczynki, aleśmy się rozmarzyły...:))))
    Pozdrawiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj cieplucho zrobiło mi się na serduchu. Uwielbiam ten film. Taka zaczarowana księgarnia. Jeśli taką otworzysz to ja już dzisiaj zapisuję się na dyżur w czytaniu bajek.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))