piątek, 27 stycznia 2012

Piękne domy znanych ludzi - Hanna Lis

Nie chciałabym się tutaj skupiać na osobie pani Hani, ale na jej przepięknym domu.
WSZYSTKO mi się tu podoba. 
Surowe deski podłogowe, elegancka kuchnia, piękna garderoba, drewniane okiennice.
No, może poza sypialnią i tralkami przy schodach.
Sesja z Vivy jest stara, ale dziś sobie o niej myślałam i wygrzebałam ją.
I wreszcie sobie przypomniałam skąd zgapiłam czarne, nowoczesne donice z przyciętym bukszpanem:)
Dalej sesja z równie pięknego domu jej ex-przyjaciółki.

via: viva.pl

11 komentarzy:

  1. Bardzo podobne te sesje do siebie( Rusin i Lis) Taras Hani jest magiczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój styl, ale taras ma swój nieodparty urok. No i garderoba - och, jaka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu podoba mi się bardziej niż w surowym domu Kini. Niemniej sypialnia rzeczywiście do mnie nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Sypialnia out, a reszta ze swoją bielą i surowością jest ładna. Jak sama właścicielka. Najbardziej jednak urzekła mnie... garderoba. Ech...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej przydałaby mi się taka garderoba :) Pomarzyć można...

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się jakoś nie podoba:( Ja bym się chyba źle czuła w takich wnętrzach...nie mój styl kompletnie...ale doceniam.

    OdpowiedzUsuń
  7. typowy dom urządzany przez architekta, któremu dano wolna rękę:/ a sama "hania" - brrr.

    OdpowiedzUsuń
  8. taka kuchnia, ciemne podłogi i białe listwy przypodlogowe... moje marzenie :) i piekne wezgłowie lóżka

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))