wtorek, 31 stycznia 2012

Projekt HappyHolic i seriale

Nasza kochana optymistka środowiskowa HappyHolic wymyśliła taki oto projekt:



Mnie się bardzo spodobał i postaram się zrobić tematyczne zdjęcia przez cały luty. 
Jak zapomnę, to wygrzebię w zamian jakieś stare:)
Zobaczymy jak to będzie.
Jeżeli Wam także spodobała się ta propozycja poczytajcie o niej więcej TUTAJ


SERIALE


Na zaproszenie Siostry Blogowej www.szewc-bez-butow.blogspot.com 
przedstawiam moje ulubione seriale. 
Pominęłam tu obowiązkowe klasyki, takie jak: "Sex w wielkim mieście", "Desperate Housewives" 
czy "Grey's Anatomy"


           Moim absolutnym nr 1 jest serial "Friends". 

Ja, mój Mąż i moja Siostra jesteśmy totalnymi fanami,  
praktycznie znamy wszystkie sezony na pamięć i często "rozmawiamy dialogami" z tego filmu. 



Kolejnym serialem, w którego akcję wsiąkłam totalnie był "LOST".
Uwielbiałam go, pomimo tego, że finał mnie totalnie wkurzył:))




Serialem, który teraz oglądam jest "Parenthood". 
Film raczej babski - o rodzinie, macierzyństwie, małżeństwie, 
jest bardzo ciekawy, mądry i niebanalny. 



Serial, który też bardzo lubiłam to "Men in Trees". 
Trochę podobny do "Przystanku Alaski".



Ostatni serial to "Homeland". 
Nie jest babski, traktuje o bohaterze wojny w Iraku, 
który podejrzewany jest o przejście na stronę terrorystów. Polecam!




wszystkie zdjęcia seriali z internetu

Zasady zabawy:
1.Napisz kto Cię otagował
                                            2. Opublikuj u siebie na blogu logo taga
3. Wymień i opisz kilka swoich ulubionych seriali
4. Zaproś co najmniej 5 innych blogerów do zabawy.


Nie wiem czy nie zdubluję zaproszeń, 
ani czy te osoby będą miały ochotę na tę zabawę, jednak zapraszam:




I dla HappyHolic:

POPOŁUDNIOWY RELAKS


Zawsze wieczorem uwielbiam, uwielbiam podlewać ogród.
A że mój ma rozmiar mini, to idzie to dosyć sprawnie.
Jest to dla mnie taka chwila skupienia, ciszy i kontemplacji wieczornej,
niestety zimą niedostępna:(
Zdjęcie ze starych zasobów i nie moje tylko męża, 
bo o to podlewanie to się wręcz "bijemy" w lecie:)) 

14 komentarzy:

  1. Urocze zdjęcie :)
    Zabieram się za "Homeland" i zabrać się nie mogę. Skoro piszesz, że warto, będzie więcej motywacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie mnie powaliło na łopatki.
    ps-ja tez nr one frends-kocham lowuje ubóstwiam, no a odcinki o porodzie Rachel ogladałam 3 dni nonstop w szpitalu przed porodem. buhahah

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie niesamowite- super pomysł z tym podwójnym ogrodnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też za Homeland się wezmę, bo szukam serialu, który wciagnie mnie bez reszty i jakoś nic mnie nie może zatrzymac na dłużej. Parenthood obejrzałam 3 odcinki i jakoś nie mam motywacji, aby dalej iść. Mówisz, że warto? Ja polecam Ci Bracia i Siostry. Jesden z cieplejszych i najlepszych seriali ever dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do naszego wspólnego numeru jeden dopisałabym jeszcze Rodzinę Soprano i Dextera! Jednak życie po Przyjaciołach nie było już takie samo:D
    A pomysł na luty jest rewelacyjny! Zadziałał na mnie jak DŹG!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję, że Mikołaj będzie przebojem naszego projektu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. MamoPisarko - zabieraj się za Homeland, nie pożałujesz:)
    Haniu - dlatego poród taki Ci sprawnie poszedł:)))
    Szewcuniu-polecam :)
    Moaa - ja do Parenthood podchodziłam 3x, bo Siostra mi b. polecała, a mnie te pierwsze odcinki znudziły. Ale potem się rozkręca i jest super. Braci i siostry UWIELBIAŁAM i jest to serial b. podobny do Parenthood. Płakałam, gdy dowiedziałam się, że tak nagle przestali kręcić. A tak fajnie zapowiadał się wątek gejowski:))
    Ola - Soprano jak najbardziej! Dextera bałam się oglądać:(
    Szafo - dzięki:)
    HH - mam nadzieję:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcie :)
    Zastanawiam się dla kogo relaks jest większy - dla tatusia czy Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie zachwycające... i pomysł na relaks też oryginalny :)
    Dziękuję, że zamieściłaś informacje o projekcie - inspirujący - więc postanowiłam także wziąć w nim udział.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcie :)
    Dziś jakby zrobili sobie taki relaks to miałabyś lodowisko przed domem:)))).
    Pozdrawiam ciepło!

    ps. mój ulubiony serial to też "Przyjaciele":)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję bardzo za zaproszenie, wkrótce się podzielę moimi typami, podobnie jak Ty lubięPrzyjaciół ale muszęsiępoważnie zastanowić nad pierwszą piątką:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na jakim kanale można obejrzeć ten rodzinny Parenthoot?
    Fajny projekt. W takim razie czekam na relacje zdjęciowe.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zaproszenie, choć ja zbytnia fanką seriali nie jestem. "Przyjaciele" oczywiście the best, nad innymi pozycjami muszę pomyśleć.
    Ogrodnicy super. Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))