środa, 1 lutego 2012

:(

A tyle ostatnio myślałam o Wisławie...

8 komentarzy:

  1. Przejrzałam właśnie zdjęcia Pani Wisławy w Google z różnych okresów jej życia i na WSZYSTKICH jest uśmiechnięta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda, choć dożyła pięknego wieku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytam poezji, ale jej twórczość akurat rozumiałam i lubiłam.
    Pięnie odeszła, swoje przeżyła, dobre życie miała i zakończyła. Taki nasz los, oby każdemu było dane właśnie w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też jest bardzo smutno z tego powodu:(

    OdpowiedzUsuń
  5. "Portret kobiecy" - najpiękniejszy dla mnie. Poruszająca wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miała piękne życie a ile jeszcze przed nią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem sobie myslę - w takich chwilach - że Tacy ludzie powinni żyć wiecznie, zarażać optymizmem, miłoscią do życia...
    Niech spoczywa w pokoju [*]

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet na blogu Twoim ostatnio było... :(

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))