poniedziałek, 6 lutego 2012

Osoba, która mnie kocha i coś nowego (HHP)

Hmmmm... Kogo by tu umieścić?
Synek - chyba kocha. ale na razie tak instynktownie, nie do końca świadomie.
Mąż - chyba kocha, ale nic nie jest przecież dane raz na zawsze...
Postanawiam:
Mama.
Różnie nasze relacje się układały, ale właśnie dlatego już wiem, 
że to Ona kocha mnie mimo wszystko i bezwarunkowo.

Kurczę, zapomniałam o Tatku... Ale o Nim innym razem:))


Coś nowego (9) przy okazji:)

Dostałam kilka dni temu przesyłkę z zamówieniem od kochanej ALEKSANDRY.
Koniki  są przecudnej urody  i dołączyły już do samotnego kominkowego Białaska:)
Literki - boskie! Nie wiem jeszcze gdzie je ustawić, ale bardzo spodobały się też mojemu Mężowi.

Zresztą same zobaczcie:




CAŁUSY!

15 komentarzy:

  1. mama kocha z pewnością, jak każda:) a koniki wyglądają niesamowicie! pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Można powiedzieć, że wszystko mija oprócz matczynej miłości...:) Koniki są piękne tak jak zresztą literki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniki genialne! A literki świetnie się na kominku prezentują :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, mama to mama, niezastapiona - kocha nie ZA coś, ale MIMO wszystko:)
    Piekne Al-owe cuda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze! Rewelacja. Też zbieram fundusze na jakieś zamówienie u Aleksandry. Coś pięknego :)
    A co do matczynej miłości - faktycznie - jedna z w niewielu, których można być absolutnie i bezwarunkowo pewnym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te koniki i litery , kolorystycznie super to wygląda, muszę koniecznie zajrzeć do Aleksandy, a Twój HHP to świetny pmysł. człowiek musi usiąść i pomysleć i nagle zdaje sobie sprawę z tylu to niby to oczywistych rzeczy. muszę też to zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pożądam takich literek jak kania dżdżu.
    Czy tam można je sobie zamówić u Aleksandry?
    Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się ,że miłość matki jest bezwarunkowa...mama to mama:):)kucyki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. mama-na pewno tak, Litery cud miód-ja kombinuje wyciąć na miejscu. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  10. :) jak miło, pozdrawiam serdecznie i dziękuje z wyrozumiałość z oczekiwaniem, pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się z Tobą w zupełności - mama kocha zawsze mimo wszystko !
    pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo same jako mamy wiemy co znaczy miłość do dziecka :)
    Piękne litery!!! Od jakiegoś czasu się do takich przymierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poproszę o namiary na ową Aleksandrę. Wspaniałości takie!

    Z moją mamą to bywa różnie, niestety, i przekonania takiego nie mam, więc trochę ci zazdroszczę.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gapa ze mnie. Dopiero zauważyłam link :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Filmik tato wy jest na YouTube, jakos mi sumienie ruszyło i wywaliłam posta.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))