czwartek, 16 lutego 2012

Sztuka i nadzieja (HHP)

Nie za bardzo znam się na szeroko pojętej sztuce 
(choć bardzo bym chciała np. na malarstwie), 
ale jestem ogromną fanką sztuki użytkowej i fotografii.
Mam w domu interesującą pracę Kacpra Kowalskiego pod tytułem "Spławik".
Jest to zdjęcie przedstawiające spławik (patrząc z oddali), 
który to z bliska okazuje się być małą łódką.
Bardzo chciałabym mieć więcej prac tego autora, bo są piękne.



Za małe dzieło sztuki uważam też wyciskacz do cytrusów Juicy Salif 
zaprojektowany przez Philipe Starcka dla Alessi.


Co kojarzy mi się z nadzieją? 
Nie wiem. 
Ale dziś moją nadzieją na szczęśliwą przyszłość jest Mikołaj, 
jego dobre i spokojne dzieciństwo, zdrowie i dużo radości.
Mam też wielką nadzieję, że będzie nas kochał i szanował w przyszłości, tak jak my jego.


15 komentarzy:

  1. Świetnie Mikołajek wyszedł na zdjęciu. Od stóp do głów w brązowym kolorze.
    Wszystkie Mikołajki to fajne chłopaki! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie On ma przepiękne oczęta :) Zakochać się można. Możesz być pewna, że bedzie łamaczem damskich serc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fota Mikołaja! Pasuje mu ten czekoladowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny kawałek sztui i te Oczy cudowne.
    ps-zgotowałam Ci wyzwanie u siebie
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszytskie Mikołaje sa rewelacyjne:) Zakochałam sie w fotografii-piekna - teraz musze popracowac nad mężem :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. a mikołaj to cała mama !!! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny ten Wasz Mikolajek :)
    U Nas tez w domu mamy jedna sztuke, tylko troche mlodsza ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno Ci spełni marzenie, przeciez Mikołaj w dużej mierze będzie taki jak go wychowasz. "spławik" jest świetny ale wyciskacza to się boję, wygląda jak narzedzie medyczne albo pająk, który zaraz ożyje

    OdpowiedzUsuń
  9. Miało być o sztuce, a tu znowu Mikołajek zbiera same komplementy:) Dziękuję kochanym Ciociom w imieniu Miksera!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mikołajkowi sie komplementy należą na 100- bo jest słodziak:)
    Wyciskacz to jeden z moich ulubionych projektow Starcka- teraz juz klasyka designu
    pozdrawiam cieplutko Mikolaja i mamę Mikolaja
    ciocia M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten wyciskacz. Przypomniał mi "Wojnę światów". Taka namiastka fantazji Spielberga w domu to jest coś :)
    Mikołaj wygląda jak mała nadzieja. Od razu ociepla serce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak podejrzewałam, że w temacie nadziei pojawi się Mikołajek :) W końcu co może dawać większą nadzieję, niż własne dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy te oczy mogą kłamać?? :) Mikołajek jest niezwykle uroczym chłopcem i z pewnością wyrośnie na porządnego faceta :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie się u Ciebie zaczytałam:-) Ale masz ślicznego Mikołaja:-) Boski jest!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))