poniedziałek, 27 lutego 2012

Zakończenie projektu Happy Holic:) Było to dosyć trudne, było to inspirujące i bardzo fajne!

24.
Własnymi rękami
- kawał roboty odwaliłam niedawno z płotem, na naszej działce rekreacyjnej.


25.
Zima 
- u nas w tym roku trwała może 4 dni...


26.
Piękne we mnie.
O mój Boże, żeby tak o sobie? I jeszcze pozytywnie?
Zewnętrznie czy wewnętrznie?
No dobrze. Zewnętrznie lubię w sobie chyba tylko dłonie (po manikiurze).


Wewnętrznie - spontaniczność.


27.
Uśmiech.
Ten jest najpiękniejszy!


28.
Domowe zacisze


29.
Szczęście.


Uffffffffffff:)))))

13 komentarzy:

  1. Upłakałam się ze śmiechu... to pierwsze zdjęcia emanuje wręcz tylko brakuje mi słowa ... czym emanuje, ale mina jest 1 rzędna!

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak o to minął luty... tak szybko?!
    Miło odliczało się z Panią te dni! :)

    Spontaniczność- "mega" ;)

    Uśmiech piękny, ale ja podziwiam OCZY!! :)

    Pozdrawiam,
    Agn.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie ze skokiem do basenu - mistrzostwo :)))

    Kurcze, jednak ciężko dla kogoś znaleźć po rozmiarze, bo różne są długości wkładek. Podaję kilka linków. Oceń sama. Może coś wybierzesz.
    http://allegro.pl/sliczne-nowe-gumowe-kalosze-r-22-ff-i2151762949.html
    Aukcja kończy się rano, ale pewnie wystawią znowu. No i jest szansa, że będą w Tesco.
    http://allegro.pl/kalosze-dzieciece-wojtylko-0037-gumowce-r-21-i2107069175.html
    http://allegro.pl/lemigo-kim-r-21-kalosze-z-odblaskami-4-kolory-i2158016830.html
    My mamy seledynowe, nie są tak żarówiaste jak na zdjęciu, ale bardzo je lubię. Są wygodne i praktyczne.
    Fajne kaloszki są też w Next. Już od 39zł. Na pewno hitem będą takie ze wzorem angielskiej flagi. Poszperaj na halens.pl
    Mam nadzieję, że coś fajnego znajdziesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie !! pierwsze zdjęcie jest boskie !!! Takie z serii " Patrz na mnie nie dotykaj boooo " grrr hahaahhaah świetnie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje zdjęcia i przez Ciebie żałuje , ze nie mieszkam w Pl, bo zamęczyłabym cie sobą. Jestes cudowna osobą-to do piekna wewnatrz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, skok do basenu - rewelacja, i uśmiech - najpiękniejszy:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Stolarka i piękne dłonie?
    No to już jest coś niezwykłego w Tobie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci wyszedł ten projekt!
    Baaaaardzo podoba mi się 'spontaniczność' :) Jest coś genialnego w tym zdjęciu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczynki, ale Wy jesteście fajne! Tak strasznie lubię te Wasze komentarze:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uśmiech najpiękniejszy!
    Ja też brałam udział - wysłałam swoje zdjęcia i teraz czekam na efekty :) Ciekawa jestem co powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uśmich wymiata :)))
    Dłonie masz piękne. Do basenu skaczesz wybornie, a stópki... Jak chcę takie małe stópki!!! ;)

    Ps. Otagowałam Cię. Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udało się! :) ahh jak szybko to minęło...

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny Twój Happy Holic, pokazałaś mnóstwo wspaniałych zdjęć, dałaś się lepiej poznać i pozwoiłaś się nam cieszyć rewelacyjnym uśmiechem swojego synka. Mikołaj jest jednym z piekniejszych dzieci jakie widziałam. Ale wiadomo uroda to jego "obciążemia" genetyczne:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))