poniedziałek, 26 marca 2012

Domowe detale

12 komentarzy:

  1. same cuda i cudeńka, szkoda że nie można się częstować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zwijam tulipany i łazienkową ceramikę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Al, tutaj nie ma łazienkowej ceramiki:))) Może chodzi o ceramiczne młynki i pojemniki na przyprawy? Całusy:)

      Usuń
    2. o ja głupia i ślepa :P to młynki ja myślałam, że pojemniki na mydło w płynie :P

      Usuń
  3. Domki i koniki to moja słabość...

    OdpowiedzUsuń
  4. Domki - lapionki. Marzą mi się... Może podasz jakieś sprawdzone namiary na takowe. Prócz takich kolubryn w sklepach ogrodniczych nic stosownego dotąd nie znalazłam. A u ciebie widzę co najmniej dwa akuratne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam drobiazgi z firmy Belldeco (shabby chic vintage loft modern) (piekne donice do ogrodu). Oferta jest czesto aktualizowana.
    Druga strona to www.ladecoration.pl - drożej ale tez ciekawe propozycje.
    pozdrawiam :) asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochana w lampionach i szczęśliwa, bo dowiedziała się gdzie kupić :)
    Dzięki :)
    Zapraszam do siebie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))