poniedziałek, 12 marca 2012

Reportaż o Nas - www.happyholic.pl

Oto efekty naszej pracy.
Fajne!

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne :)
    Też brałam udział i jestem zachwycona ile trudu i pracy Happy holic włożyła w ten projekt :)
    P.S Dopiero co zorientowałam się, że mój profil był niedostępny, a co za tym idzie blog był niewidoczny w profilu ;/
    Naprawiłam to- no i w zasadzie tyle. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne!!! i zuzyczka też super, aż się chce, zgodnie założeniem zresztą

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale to wyszło. Na co dzień tak mi brakuje ludzie, którzy widzą szczęście w rzeczach małych, zwykłych. Wy pokazałyście, że coś się zmienia, że można. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie! Odwalilyscie kawal dobrej roboty! Pozostaje tylko gratulowac!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło was poznać, fajna z was rodzinka i przyjemnie się oglądało:-) te kadry z życia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gapiłam się w film zamiast pracować :D Ale nie mogłam się oderwać! Bo to naprawdę było HAPPY! Zrobiliście razem coś WIELKIEGO:)

    OdpowiedzUsuń
  7. R-E-W-E-L-A-C-Y-J-N-Y FILM!! Bardzo, bardzo miło się ogląda. Mała rzecz, a cieszy! :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Obejrzałam z wielką przyjemnością:) Cieszyłam się, że potrafię odnaleźć Twoje zdjęcia:) . Bardzo dobrze dobrana muzyk:). Świat jest piękny! To musiała być dla Was naprawdę fajna zabawa:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))