piątek, 23 marca 2012

RUTKOWSKI PATROL

13 komentarzy:

  1. Ha!
    Rozbrajające :)
    Miło na Twoim blogu. Co kawałek uśmiechnięty maluch :)
    Aż chciałoby się swojego :p
    Pozdrawiam i będę odwiedzać.
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha! Uśmiałam się.
    Lepiej niech już będzie gościem z Kryminalnych Zagadek niż Rutkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie rację z tym Rutkowskim. Niech będzie raczej Miami Vice albo kryminalny:))) Ale jakoś tak mi się skojarzyło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty mi dasz namiar na te kaloszki czy za karę nnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanuś, zapomniałam, że nie napisałam:) Kupiłam je za całe 29 zł na stronie http://www.asport.pl/p/17614,765/kalosze-dzieciece-stormic-print-kaczka-demar/

      Usuń
    2. dziekuje buziolki buziolki

      Usuń
  5. Pieknie pieknie :) Mikolajek juz pewnie z lecencja smiga :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))