sobota, 24 marca 2012

ZARA online

Czy korzystałyście już może ze sklepu internetowego Zary?
Ja tak.
I bardzo polecam.
Paczka dotarła w 4 dni, pięknie zapakowana, wszystko można zwrócić 
i wymienić w każdym sklepie.

My przygotowujemy się już do wczasów, 
(co prawda dopiero w czerwcu, ale Mama to "control freak" i musi mieć wszystko wcześniej zaplanowane i pokładane:)
i kompletujemy powoli letnią garderobę.
 Dla potomka głównie.

Ale piękna pogoda!

Wysłałam moich chłopaków do Teściów na weekend i zaraz biegnę na rower.

Nareszcie mam czas dla siebie i mnóstwo planów ale nie wiem czy mi godzin wystarczy:)))


 A Tato jeszcze takie butki ufundował:)


Fantastycznego weekendu Moje Kochane!!!!!

24 komentarze:

  1. ja on line bułki niebawem zacznę zmawiać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest wcale takie śmieszne Kochana, bo ja JUŻ bułki zamawiam. Jak muszę kupić więcej rzeczy na weekend, to nie mam szans bez K. i samochodu. Coraz częściej zamawiam z Almy i Piotra i Pawła. Nie jest to zbyt oszczędny wariant, ale jak policzyć benzynę i stracony czas.... A oni wnoszą do domu, nie dźwigam, płacę kartą i mam rano pachnący chlebek na śniadanko:))) To mówiłam ja - LEŃ!

      Usuń
    2. no właśnie ja też leń jestem, a dziś niedziela a ja nie mam mleka ... do kawy !
      Udanego weekendu :)

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć, że jest Zara online :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. te butkiiii cudzisko normalnie :D
    miłej reszty weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wypadu rowerowego! :) Ostatnio pogoda po prostu nas rozpieszcza na weekendy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć raz weekendy piękne - nie odwrotnie!

      Usuń
  5. Ciuszki rewelacja! Zakupy on line są super sprawą!
    Przejażdżka rowerowa w taką pogodę- super! Gdzie jeździsz we Wrocławiu? Ja uwielbiam trasę na wałach wzdłuż Zoo :)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz grasuję w okolicach parku Grabiszyńskiego, ale okolice Zoo i Biskupina UWIELBIAM!

      Usuń
  6. Super ciuszki! My tez juz powoli przygotowujemy sie do lata:)Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba też zacznę kupować w Zarze online. Tym bardziej, że u mnie w okolicy nie ma sklepu Zary.
    Dobrze, że podpowiedziałaś :)
    Dzięki :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, to się będzie działo latem. Fajne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety mam taką ciężką shopomanię, że muszę:) chodzić do sklepów- nawet jak nic nie kupuję. "Online" niestety nie leczy mojej choroby:))))
    Miłej niedzieli
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka Twoja terapia pewnie:) Całusy.

      Usuń
  10. Uwielbiam zakupy przez internet. Jeszcze rok temu wzbranialam sie przed tym, ale z braku czasu(ale tez z szacunku do wolnych godzin) pokochalam zakupy przez internet.
    ZARE lubie podwojnie: zawsze dostane swoj rozmiar + czyste ciuszki (wiem, ze nie lezaly kilka godzin na podlodze, zadeptane i w kurzu )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Słuszna uwaga o tych czystych ciuszkach - nie pomyślałam o tej zalecie. Poza tym pełna rozmiarówka, nie stoisz w kolejce do przebieralni, a każdą przesyłkę rozpakowuje się jak wyczekany prezent. I tyle czasu na przymierzanie:))

      Usuń
  11. Fajne ubrANka, małe to takie słodziutkie, gdzie wybieracie się na wakacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie ubranka, a butki "bajera" :-)Podrzuć link do tej Zary online, bo ja nie wiedziałam, że można, szukam w Google, ale nie znajduję :-(

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))