poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Cindirella is proof



z internetu

37 komentarzy:

  1. JAKIE CUDOWNE. mAM DZIS URODZINY-JA CHCE TAKIE NA PREZENT-GDZIE GDZIE. iDE SZUKAC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Haniu nasza!
      Wszystkiego najpiękniejszego Ci życzę!!!
      Butki są z wyprzedaży w Hegos na stronie: http://www.hegos.eu/produkty/3/
      Kosztowały 199 zł:)
      Jeszcze raz WSZYSTKIEGO DOBREGO:)

      Usuń
    2. Dziekuje kochanie. Ale za póxno zobaczyłam Twój wpis- zamiast butów kupiłam sobie dzis w prezencie LAMPE- alem szczęśliwa

      Usuń
  2. czysta prawda,a butki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WSPANIAŁE!!! To Twoje czy zdjęcie z netu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moaa, myślałam, że wszyscy się domyślą widząc moje białe kończyny:))

      Usuń
  4. ale slodziaki;) Podrawiam i zycze pieknego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne butki! :)
    Udanego i słonecznego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. butki boskie, boskie, boskie:)
    ale ja się pytam, co Ty masz na podłodze? właśnie szukam ładnej deski do siebie i znalazłam u Ciebie. zdradzisz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podłodze mam deski z firmy Chapel. Dąb bielony.

      Usuń
  7. Świetne paputki;)Też bym takie chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się i wybacz, że mam na myśli kapcie a nie Twoje stópki. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Wam dam! To nie są kapcie ani paputki:))) Choć jak teraz patrzę to...mogłyby być.

      Usuń
  9. haha, zobaczylam, podobaja mi sie, weszlam na strone hego´s i zapomnialam ze ci chcialam napisac ze bardzo fajne ;) zgubilam sie w butach, hahaha, no to czesc...! jak sie do jutra nie zglosze to znaczy ze jeszcze na stronie hego´s jestem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotka, ja widzę, że Ty tak jak ja "zagubiona w butach" jesteś:))

      Usuń
  10. Ale świetne1 :)
    Chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  11. ha ! ale cudeńka !!!
    też zwróciłam uwagę na podłogę,że ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej! Zawsze o takich marzyłam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyłączam się do przedmówczyń chwalących podłogę-i mnie się ona podoba;) Paputki słodkie:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapcie fajne, nawet bardzo, ale cena... no litości, to TYLKO kapcie :D

    Miłego noszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Boże, powtarzam: to nie są kapcie, tylko BALERINY, znanej firmy, która robi zwariowane buty!

      Usuń
    2. Co nie zmienia faktu, że wyglądają jak kapcie :D

      Usuń
  15. O rany! Ale cudenka masz na stopach!
    Zazdroszcze i to bardzo... sa cudne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam, nie doczytałam, że to balerinki,nie czytałam uważnie komentarzy, bardziej się na zdjęciu skupiłam:)No ale co ja poradzę- tak mi się skojarzyło z bamboszkami bo wydają się być z filcu lub filcopodobnego czegoś i pewnie to nasuwa skojarzenie z kapciami...Tak czy tak są fajne, oryginalne bardzo, zerknę później na stronkę tej firmy z butami, ciekawa jestem co tam mają:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. JA TEŻ TAKIE CHCEM !!!!!! TERAZ ZARAZ JUŻ !!!!!!!!!!!!!

    no proszę proszę proszę :) gdzie je mogę kupić?

    OdpowiedzUsuń
  18. Paputki są po prostu boskie! Podobnie jak u pozostałych pań, wzmaga we mnie pożądanie. A w ogóle to podoba mi się ten dowód! :) Muszę pokazać go mężowi
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))