czwartek, 19 kwietnia 2012

Jak ja już bym chciała mieć opalone nogi

33 komentarze:

  1. oj przy takim baseniku miło by było poleżeć.
    też już bym chciała mieć te opalone nogi :)
    oby lato trochę nas kobitki porozpieszczało :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że porozpieszcza:))

      Usuń
  2. a wiesz ze rok temu w kwietniu juz mialam? tak u nas pieknie i cieplutko bylo. luke mial komunie dlatego pamietam...u nas 7 stopni i ja w kozakach. A te butki na tym pierwszym zdjeciu to sliczne ;) haha, a w d.... mam ta pogode, mysle o butach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, w zeszłym roku już dawno było zielono! Butki czasem kupuję na stronie yoox.com Znasz ten sklep? Pozdrawiam

      Usuń
    2. Pewnie ;) Dzis chcielam miedzy 18 i 20 tam buty kupic bo pyla promocja (10% i wolna przesylka) ale dopiero wrocilam do domu ;((( czesto tez dla dzieci tam buty kupuje

      Usuń
  3. Piękne nózki :) Juz niedługo zasiądziemy swoimi pupinkami na leżaczkach ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, pupinkę też mam bladą:))))))))

      Usuń
  4. Ja rowniez... mimo, ze moje ciezko te opalenizne przyjmuja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najwolniej opalam się na twarzy, nie wiedzieć czemu.

      Usuń
  5. Oj tak :) Uwielbiam być opalona :) Weekend majowy za pasem, zapowiadają super pogodę więc jest szansa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ogromną na weekend majowy upalny:) Zobaczymy...

      Usuń
    2. Ja pokładam WIELKIE NADZIEJE w "Majowym nicnierobieniu", a prognozy są optymistyczne!:)

      Usuń
  6. Ja sie smażę na maksa. Absolutnie uwielbiam byc opalona.
    Ale mi smaka narobiłas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się smażę, mam w d... zmarszczki. Jak jestem opalona, to mam lepszy humor i nawet czasem się sobie podobam. Precz ze skarpetami i rajtkami!!!!

      Usuń
  7. o tym samym ostatnio myslałam, uwielbiam lato, uwielbiam sie opalać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. W tym roku zadebiutuję po raz pierwszy na własnym ogrodzie:)))

      Usuń
  8. JAK JA BYM CHCIAŁA MIEĆ TAKIE NOGI JAK TWOJE....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Mamo, ja czytałam, że Ty tak się zaparłaś, że to tylko kwestia czasu:)))) Poza tym, one tylko na tych zdjęciach wyszły w miarę korzystnie:)

      Usuń
  9. oja! Chciałabym! Ale mam jasną karnację ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też bym już chciała mieć opalone nogi!

    OdpowiedzUsuń
  11. ALe na zdjęciu nr 2-wg moich standardów i mojej jasnej karnacji-jak najbardziej masz prawo nazywać swoje zgrabne nogi opalonymi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nogi nogami, ale jakie fajne butki!

    OdpowiedzUsuń
  13. ..o oo :) Kto by nie chciał mieć takich nóg ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o żesz Ty .... ja też chcę mieć już nogi opalone!

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo ja tez ja tez ;) chce wszystko mieć opalone ;) butki śliczne ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też...blada jestem przestrasznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciężka sprawa... dużo łatwiej opalić, a raczej spalić nieszczęsne ramiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj no pestań :) pastań :)
    i na kopytka przyjdzie czas - teraz pomyśl że to nie zdrowe
    ps. wyglądam jak blada twarz z plemienia piekarzy
    miłego łykendziorka

    OdpowiedzUsuń
  19. Nooo, takie jak na drugim zdjęciu.
    Od zaraz :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. o też bym chciała ! ;) i ubrać do tego ładną bombkowa spódnice ;p No tak ! chciałybyśmy ;p Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ;) świetne baleriny!!!! Gdzie takie cudeńka kupiłaś?? :) Ja właśnie szukam i szukam i nic...

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))