czwartek, 12 kwietnia 2012

Mam!

Nareszcie udało mi się upolować "Lato Muminków" w tej wersji.
Z Gustawem Holoubkiem, Zygmuntem Kęstowiczem i Ryszardą Hanin.
Jako małe dziewczynki, słuchałyśmy z Siostrą na okrągło tej czarnej płyty na patefonie, 
a nasza Mama miała około 1,5 godziny spokoju.
Mam bardzo słabą pamięć, ale znam każde słowo tej bajki.
(I jeszcze wszystkie piosenki Anny Jantar:))
Dziś puściłam Mikserkowi i chociaż nie skupił się na niej zbyt długo, 
to ja rozśpiewałam się na całego:)

KOCHAM MUMINKI!!!!


Przesyłam także pozdrowienia od moich chłopaków ukochanych:***


Pa, pa!

20 komentarzy:

  1. Ale upolowałaś ! :)
    Ja też uwielbiałam bajki puszczane na adapterze...
    Gąska Balbina- moja ulubiona!

    Od-pozdrawiamy Twoich chłopaków! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam przede wszystkim fakt, że Mik się skupił na słuchaniu. Tak długo. No, no! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Na razie niezbyt chce słuchać bajek z płyt, woli tany-tany:)

      Usuń
  3. Moje córcie wymyśliły kilkunasto zwrotkową piosenkę o Muminkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. aj jak ja kochałam słuchać bajek z płyt jako dziecko :) ale nie muminków, po obejrzeniu kilku odcinków z tymi kukłami bałam się ich śmiertelnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Mój K. nie lubi Muminków, bo są straszne i depresyjne. Ja na szczęście NIGDY, aż do teraz nie widziałam tej bajki w TV. Miałam płytę i książki, i wyobraźnię strasznie bogatą. A jak się okazuje, niektóre bajki mogą zabić wyobrażenia wyidealizowane. Podobnie mają się niektóre adaptacje książek dla dorosłych na wersje filmowe.

      Usuń
  5. Ale wyluzowane te Twoje chłopaki, jak nie hamak, to rajd koszem na kółkach ;)
    Ja Muminków też śmiertelnie się bałam i wolałam Brombę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO świetnie uwielbiałam bajki na winylach,a obecnie zbieram ich nowe wersje na płytach cd.
    Mania zaczęła słuchać gdy miała 2 lata,no i się zupełnie uzależniła.... :D
    Cała seria nazywa się teraz "Bajki grajki",te wszystkie znane głosy aktorów ze starszego pokolenia,Fronczewski,Kwiatkowska,Talar,Kolberger i cudny aranż Polskich Nagrań,nie do podrobienia :0)
    Fakt,że Muminki nie dla każdego,dla "starych"dzieci i dla"zdziecinniałych" dorosłych ;)
    pozdrowionka
    p.s. bardzo sympatycznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, też mam "Bajki - grajki". Bardzo lubię "Pchłe szachrajkę" w wykonaniu Ireny Kwiatkowskiej - majstersztyk po prostu. Bardzo lubię Twój blog i cieszę się, że mnie odwiedziłaś:) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Coz to za Mikolajowy usmiech na drugim zdjeciu? Po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh...no i usmiech spowodowal to, ze zapomnialam wypowiedziec sie w muminkowej kwestii.
      Uwielbiamy i kochamy, a nawet czasami puszczamy i ogladamy :)

      Usuń
    2. Zizi - pozdrawiam Cię kochana:))

      Usuń
  8. o rajuuu Muminki to moja ukochana bajka z dzieciństwa.I też próbowałam nią zarazić swoją Mele ale narazie nie podłapała,chyba potrzebuje czasu :)
    Super bajka,mnie często wzruszała.Ta muzyka,te opowieści.
    I straszna Muka ( bo chyba tak ten stwór się nazywał) i te białe ludki takie falujące.Było coś takiego tajemniczego w tej bajce.Jak czasami ją gdzieś wyhacze to łza mi się kręci w oku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My tez muminkow fanamy sa! Nawet caly folder mamy, patrz TU: http://pinterest.com/neonbubu/moomins/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo, wspaniałe słuchowisko, stoi również na Anuszkowym regale :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))