niedziela, 22 kwietnia 2012

W sobotę





11 komentarzy:

  1. Ulala- nowy port lotniczy w tle :)
    Trzeba przyznac, ze prezentuje sie swietnie! Dach jest rewelacyjny (choc calosc troche przypomina mi liverpoolski z frontowej elewacji).

    Mikolajek jest po prostu przeslodki i ta powaga na pierwszym zdjeciu... :)
    Buzka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przystojniak Mikołajek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdiecia ;) ale napawają mnie radością ;) tak dawno już nie widziałam Wrocławia ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalosze Kaczorki miażdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam
    Jestem tu pierwszy raz. Piękne zdjęcia...Fajny blog.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ ja wielbię cała Waszą trójcę. no poprostu lubię Was i już!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądacie świetnie, a te kalosze są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a kto mikolaja tak fajnnie ubral ;)? super czapa i kalosze!
    a ty tez mi sie barzo bodobasz, lubie conversy z zakietem nosisc.
    kochana, a ty przeciez wlosy tez farbujesz, no nie? bardzo zdrowo wygladaja, a dlaczego? co za cuda robisz?
    papatki dorota

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))