sobota, 7 kwietnia 2012

WESOŁYCH, WESOŁYCH ŚWIĄT!



19 komentarzy:

  1. Cudownych Świąt dla Was, aby całe były tak radosne jak radosne są Wasze zdjęcia:-) A Gerberek rewelacyjny - na to bym nie wpadła ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gerber w koszyczku mnie rozczulił :)
    Życzę cudownych Świąt obfitujących w takie piękne uśmiechy jak na zdjęciach! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! :)
      Miałam ostatnio kryzys blogowy, ale nie przestałam tu zaglądać :)
      Dziś założyłam nowy blog, jeśli masz ochotę, zapraszam serdecznie :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ja też bym nie wpadła na święcenie gerbera i danonki a to super pomysł! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt! Ślicznie wyglądacie:)
    buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. za rok też chce mieć takie jajka galmour :)

    Wesołych, radosnych i przemiłych dni Wam życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gabi, życzę Tobie i Twoim najbliższym wspaniałych i optymistycznych Świąt Wielkanocnych pełnych relaksu, odpoczynku i mnóstwa dobrej energii.

    ps. Mamy takie same białe koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no, jaki uśmiech!
    Zdrowych, wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słonecznych, spokojnych, wesołych Świąt Wielkiej Nocy, mokrego jak tradycja nakazuje poniedzialku, życzy Ania
    P.S. Cudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gerberek koszyczku - no tak :D Pomyślałaś o wszystkim i wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ten Świąteczny czas, życzę całej Twojej rodzince dużo miłości,

    zauważenia również siebie, serca pełnego radości i miłości dla tych co są wokół,

    wszelkiego dobra:)))

    Aby Zmartwychwstały Pan przemienił Swoim blaskiem wszystko to co skostniałe, trudne.

    Pokoju serca:))))


    P.S. Rozczulił mnie słoiczek,ja na to nie wpadłam, szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak mi się podoba Twój uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całuję Was mocno kochane i dziękuję za życzenia i przemiłe słowa:**

    OdpowiedzUsuń
  13. Chlap wodą na szczęście i najnaja njajajja.
    Ps. co za piekna babka wielkanocna

    OdpowiedzUsuń
  14. no to dołączę do poprzedniczek,że nie wpadłabym za cholerkę na słoiczek i danonka.
    Jak to zobaczyłam to śmiałam się sama do siebie.Masz te pomysły powiem Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  15. oo.. i jedzonko Mikołajka znalazło się w koszyczku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))