niedziela, 27 maja 2012

Mnie też zachwycił ten film


20 komentarzy:

  1. Mnie także :)
    Również ze względu na fenomenalną muzykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - muzyka była przecudna w tym filmie!

      Usuń
  2. Ze wstydem po raz drugi na Twoim blogu wyznaję: nie znam:( A kiedyś jeździłam na festiwale filmowe, spałam w namiocie, myłam się na polu namiotowym w zimnej wodzie pod tymi dziwnymi prysznicami,marzłam w namiocie, pozwalałam gryźć się komarom, jadałam paskudne konserwy... ;)))byle tylko obejrzeć dobre kino...Jejku, do tyłu jestem teraz!
    Poprawię się. Obejrzę. Zacznę od tego co polecasz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, No widzisz jak to jest. Przynajmniej za młodu poszalałaś, pojeździłaś pod namioty:) Teraz jesteśmy do tyłu z kinem, za to do przodu z potomkami:))) Całuski!

      Usuń
  3. Też zaliczam się do grona tych zachwyconych i zastanawiam się tylko jak szybko obejrzę ten film po raz drugi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie również jestem w pełnym zachwycie! Nie wiem czy ten film może się komuś nie podobać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja bym chciała się wybrać do kina.......

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dziś mi o nim opowiadano. Pora się wybrać do kina :) Ale pewnie przyjedzie mi poczekać na premierę i oblewanie "Przebieralni" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też bardzo się podobał :) Film genialny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapada w pamięć. Cudowny. Potwierdził moja tezę, że każdy człowiek z natury jest dobry, tylko z niektórych to dobro trzeba wydobyć. Muzyka genialna. Jestem zauroczona, mimo, iż smutno mi było po tym filmie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie także!!!
    Plakalam i smialam sie, plakalam i smialam sie...co za film! Uwielbiam francuskie filmy a ten film to gesia skurka i lzy w oczach bo taki piekny!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już dwa razy widziałam :) naprawdę wyjątkowy. na niektórych scenach - np tej w operze-nie mogłam przestać się śmiać :))
    i jakże miła odmiana od amerykańskich papek.

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, słyszałam o tym filmie ... i już mnie zachwycił ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. zaczęłam oglądać w necie (na fajnej stronce z filmami) ale po jakimś czasie okazało się ,że głos się spóźnia i tylko się wściekłam bo wszędzie czytam bardzo dobre opinie :/ ale nadrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rany a ja w kinie nie byłam 3 lata :( -zazdroszczę
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też zachwycił. Jest genialny i taki śmieszny zarazem!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))