sobota, 16 czerwca 2012

:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((

4 komentarze:

  1. nie smuc :)

    Zobacz jak my sobie poradziliśmy :))

    http://oldtools-woodworking.blogspot.com/2012/06/polska-b-i-o-c-z-e-r-w-o-n-i-uwaga.html?showComment=1339884050700#c7136301380464248882

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie było tak źle, ja dziś cieszę się ze zwycięstwa Grecji ;) M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gabi, usłyszałam dzisiaj zdanie: "bądźmy jak Irlandczycy". Coś w tym jest.
    Nic się nie stało... ;) Nie ściągajcie chorągiewek z samochodów! :)

    Zdziwiło mnie, że Rosja też wraca, bo ostro zaczęli mecz z Czechami, a potem już mieli coraz słabszą formę.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda mi chłopaków, szkoda mi Polaków:( ale bądźmy nadal solidarni i powiewajmy tymi flagami:) pzdr

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))