niedziela, 24 czerwca 2012

Marzy mi się takie coś


http://www.motiqonline.com

12 komentarzy:

  1. uiii, brakuje $$$ jakiegos ronaldo... ale super!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie mieć takie marzenia moje są bardziej "przyziemne" ja nawet nie mam tarasu:(
    Pozdrawiam niedzielnie :)

    ps .a niech Ci się spełni!:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak ! też chcę ! Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne... Już kiedyś widziałam to cudo w którymś z magazynów wnętrzarskich. Też mi sie marzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć
    oj mnie też się marzy takie coś, mam duży taras a nie mam nad nim dachu i jak pada to wszystko trzeba upychac do środka, niestety nasza pogoda nie sprzyjam meblom ogrodowym.;)
    Al;e pewnie obu nam uda się takie coś w końcu mieć i cieszyć się.
    Pozdrawiam Mirella
    Piękne zdjęcia z wakacji, cudny synuś, rośnie aż miło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, pergotenda:) Moje marzenie od roku, niestety poza zasięgiem finansowym...ale jak się nie ma co się lubi....to się ma już rusztowanie i materiał na podwieszany dach - a jak się uszyje to będzie:) PergotendANA:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Mnie w ogóle marzy się drewniany taras... oj!

    OdpowiedzUsuń
  8. nic prostszego jak zamówić z montażem :)

    podoba mi się ale do mojego domq na wsi nie pasowało by :)
    na szczęście mam taras ze słonkiem i werandę jak pada deszcz

    buziole

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też. Tylko w wersji jak z rancho w Teksasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. będzie jeszcze fotorelaxcja z wakacji ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, taras juz macie, teraz tylko dobre checi, troche czasu, pare banknotow i marzenie spelnione :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))