środa, 13 czerwca 2012

Musiałam to wkleić:)))))))


źródło: facebook

15 komentarzy:

  1. zdecydowanie LUBIĘ TO ! :)))) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. buhahahhhahaha
    dzięki poprawiłaś mi humor

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem potrzebę wklejenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. he he dobre:)Ciekawe czy któryś pies wybrał by ogórka;):P

    OdpowiedzUsuń
  5. hihihihihi
    Gdyby zamiast ogórka była surowa kapusta to pies mojej koleżanki z pewnością wybrałby tą opcję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe:) Napisałam na maila 2 dni temu z takim technicznym pytaniem, nie wiem czy odebrałaś?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to tak jakby mojemu kotu położyć marchewkę i mięsko :P

    OdpowiedzUsuń
  8. haha! :)
    Już myślałam, żeby z moim psiakiem zrobić podobną akcję :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))