sobota, 23 czerwca 2012

Ronaldo

50 milionów temu:


i dziś, tuż przed meczem


via Facebook

9 komentarzy:

  1. Lalusiowaty to On jest, ale trzeba przyznac, ze z pilka potrafi robic cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha :) no te 50 milionów robi różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znajdź 5 różnic:) heheh, bardzo śmiszne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie nigdy się nie podobał, 50 milionów nie robi różnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie również się nigdy nie podobał.. jakos tak mam inny gust ;p bardziej messi czy Thierry Henry .. na chwile obecną Lukas Podolski :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja go uwielbiam w całości! I śmieszą mnie Cio wszyscy zazdrośni, niedowartościowani faceci, którzy gwiżdżą na meczach. CR7 jest jedyny i niepowtarzalny:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, crissi jest bomba ("jest") sex-ay hehe
    bardzio sie posmialam, dzieki cmok cmok

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))