niedziela, 22 lipca 2012

Grażyna - piszę o tym, bo jakoś muszę


Bardzo mnie przed chwilą poruszyła historia "Grażyny Żarko".
To pewien projekt, który miał sprowokować użytkowników You Tube do komentarzy pod vlogiem `"kontrowersyjnej nauczycielki".
Morze nienawiści, jakie wylało się z ludzi osiągnęło ogromne rozmiary.
To naprawdę przerażający i dający do myślenia eksperyment.

Tutaj ten dokument:
http://youtu.be/xLIqyVsUnuk
(Obejrzyjcie do samego końca.)

A tutaj artykuł z GW:


Kto ma czas i chęci - zapraszam do obejrzenia.
Kto ma zły nastrój i nie chce się dodatkowo denerwować - odradzam.

10 komentarzy:

  1. Nie mam złego nastroju... Jest prawie północ, weekend, urlop, a ja pracuję... No skąd, wszystko gra ;)
    Dzisiaj sobie daruję... Choć korci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam...jestem wstrząśnięta...zabrakło mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  3. przeraąjaca historia! i niesamowita moc ludzkiej nienawiści, moc internetu, moc aktorska... słów brak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwrocilam dzisiaj wlasnie uwage na artykul na portalu gazeta.pl na ten temat. Kiedys slyszalam, ze zjawisko agresji w polskim internecie, w komentarzach to fenomen na skale swietowa :/ tylko my tacy jestesmy;/
    Ten rozmiar nienawisci jest wstrzasajacy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak... to bardzo przerażający i odważny ze strony pomysłodawczyni projekt. Pokazał dobitnie to co się dzieje w sieci. Bardzo to wszystko przykre. Ale cóż... każdy z nas (no mam nadzieję, że Ty nie) blogując pewnie się zetknął z hejterstwem w jakieś części. JA np. mam anonima, który od jakiegoś czasu życzy śmierci mojemu nienarodzonemu dziecku. Pyta po co przygotowuję pokój skoro i tak będę musiała kupić trumnę itd. I tak kilka razu dziennie. Nauczyłam się nie zwracać uwagi ale jednak... boli. Dlaczego ludzie to robią? Z nudów? Z zazdrości? Są tak nietolerancyjni? Zapatrzeni w siebie i swoje racje? Nie mam bladego pojęcia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Boże! Jak ktoś może wypisywać Ci TAKIE rzeczy??!! Czy tego nie można gdzieś zgłosić??!

      Usuń
    2. Wiesz... nie publikuję tego, od razu kasuję czasem nawet nie czytając do końca. Wiec nie zgłaszam. Gdybym nie miała moderacji i nie mogła czegoś takiego usunąć to co innego. No cóż tacy są niektórzy ludzie. A my pisząc różne rzeczy podkładamy się im w pewien sposób.

      Usuń
    3. Najlepiej zablokuj komentarze dla anonimów!

      Usuń
    4. To też jest myśl. Chociaż to trochę nieuczciwe bo jest wielu anonimów, którzy piszą sensownie. Nawet jesli coś skrytykuja to robią to konstruktywnie. Nie chcę takim osobom zamykać drogi do komentarzy.

      Usuń
  6. Widziałam ostatnio reportaż na ten temat na tvn24, straszne, współczuję tej kobiecie.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))