czwartek, 26 lipca 2012

How to really love a child

via internet



via internet

12 komentarzy:

  1. Piękne!!!
    Oj czasem powinnam powiesić sobie taką tablicę przed oczami i spoglądać, kiedy złe emocje biorą górę..przecież to tylko maluchy, które uczą się świata...a że czasem za pomoca pisaka na kanapie czy herbaty na podłodze...idę przytulić moje dwa Peekaboo's:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak słow na to by opisać matczyne uczucia :)
    Jesteśmy szczęściarami, że umiemy to zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwy cud!!! piękne słowa!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. wzruszyłam się...
    idę potulić moją córcię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne slowa. madre. proste i dobitne jednoczesnie. wiele z tych porad w moim zyciu stosuje. ucze sie mowic tak jak najczesciej.. ale jednak chyba "nie" bierze gore. ucze sie cale zycie. naucze sie kiedys moze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne... super jest doswiadczac macierzynstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli,że jestem na dobrej ścieżce :)wierszyk + zdjątko- cudny zestaw,nawet trochę mnie wzruszył.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam

    Szukamy chętnych, którzy mają ochotę przygarnąć bardzo fajną książkę o Czerwonym Kapturku :)
    Szczegóły zabawy znajdują się tutaj:
    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/07/dzien-czerwonego-kapturka.html

    Z góry przepraszam za spam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam do Ciebie przez przypadek. Będę zaglądać. Jeśli pozwolisz :)
    http://walka-o-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Się prawie pobeczałam... Jesteś moją motywacją do dojrzewania do decyzji :*

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))