sobota, 14 lipca 2012

Moja kuchnia

W wielu komentarzach dostałam prośby o zdjęcia z naszego domu.
Nie chciałam początkowo aż tak go upubliczniać, ale co mi tam - wrzucam:)
Zamieszczam je także na prośbę Lou z bloga lovingit.pl

Nie jest on jeszcze skończony, wiele rzeczy to tzw. prowizorka, 
ale cóż, nie da się zrobić wszystkiego na raz.
Dom musi dojrzeć, "obrosnąć", rozwinąć się, trochę zestarzeć. 
Umieszczam zatem zdjęcia pomieszczeń w miarę gotowych, 
a w przyszłości będę apdejtować:)

Dzisiaj zdjęcia najważniejszego pomieszczenia - kuchni.
Wykonana jest z bielonego dębu połączonego z szarym, kamiennym blatem.
Projekt mój, wykonanie brat cioteczny:)
Jestem zadowolona, że nie mamy wiszących szafek, 
bo wszystko spokojnie mieści się w dużych szufladach.
Ten drewniany barek jest przez nas rzadko używany, 
nie wiem czy duża wyspa nie byłaby jednak lepszym rozwiązaniem.











41 komentarzy:

  1. Masz niesamowity gust!
    Nie potrafię nazwać Twojego stylu, ale jest w Twoim mieszkaniu bardzo dużo klasy. Nowocześnie, a razazem ciepło, co się rzadko zdraza w takich wnętrzach. Bardzo, bardzo podobają mi się półeczki nad zlewem. Wstawiaj jak najwięcej zdjęć Waszego mieszkanka, bo cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję! Półeczki ze słynnego szwedzkiego sklepu za 19 zł:)

      Usuń
  2. Jest piękne !jesli pozwolisz umieszcze kilka zakątek na swoim blogu;)niech Twoja kuchnia stanie sie inspiracja;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja bym chciała zlew pod oknem...
    Bardzo ładna kuchnia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zlew pod oknem, ale z nieciekawym widokiem - na ścianę domu sąsiadów.

      Usuń
    2. Eh, ja też bym chciała zlew pod oknem!:)

      Usuń
    3. ja musiałabym patrzeć w ich okna... brrrr... :D

      Usuń
  4. zaciekawiły mnie butelki wina na ścianie, ciekawie pomyślane
    no i ten zlew pod oknem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do butelek kupiliśmy specjalny wieszak:)

      Usuń
  5. Mój ulubiony kształt frontów: prosty ramiak + płycina. Super!
    Co to za kamień na blacie?
    Ciekawym elementem dekoracyjnym jest też biała tacka z elementami na pozór w ogóle do siebie nie pasującymi. Bardzo fusion. Podoba mi się!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufffff! Kasiu, jak Tobie się podoba, to jestem szczególnie szczęśliwa:) Blat to Technistone (Slate Gobi Grey) - taki chropowaty kamień konglomerowany z Czech. Pozdrawiam Cię!

      Usuń
  6. witam jestem to pierwszy raz i bardzo mi sie podoba :))) kuchnia wyśmienita :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobną kolorową krowę, u mnie to pamiątka przywieziona z Portugalii. Piękna i bardzo elegancka kuchnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez nie lubię, nie mam i nie będę miała szafek wiszących w kuchni.
    Buziole w noch i w Twój dobry gust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziole także ode mnie dla Ciebie:***

      Usuń
  9. pięęęęęknaaa:)))) jak dla mnie rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuchnia idealna! ...tak po cichu powiem, że cieszę się, bo nie uległam namowom i również zdecydowałam się na kuchnię bez wiszących szafek - troszkę muszę jeszcze na nią poczekać ale już ją lubię ;)Dobrego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia Twojego domu ... bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj. Milo mi tu trafic. Przepiekny dom!!! Widze, ze nowoczesnosc ocieplasz doadatkami to tak jak ja dlatego "czuje sie tu znakomicie" ;) Piekny pokoj przeuroczego! syna, przytulna sypialnia i kuchnia z salonem tez w moim guscie :) Nie wspominam o ogrodzie ktorego serdecznie zazdroszcze. :) Piekne kadry, fajnie patrzec na dom przepelniony miloscia. :) Pozdrawiam serdecznie Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Edytko -zapraszam i pozdrawiam!

      Usuń
  13. Jest śliczna, niebanalna , elegancka, nowoczesna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. :) no no no, dobrze, że zobaczyłam :) przecież niebawem i mnie to czeka :) muszę przyznać, że "stojak" na wino odważny. Odważny ponieważ ja patrząc na to zdjęcie bałam się, że butelki runą w winną kaskadę... :) Przytulnie, ciekawie :) powodzenia!


    P.S. A jednak! :) idealne połączenie filmowe, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja kuchnie długo będę miała przed ozami. Boska!
    Pierwsze odczucie, że to nie kuchnia, tylko bardzo babski kącik do plotek i wina. Bardzo ciepłe wnętrze - to pewnie to drewno i jego ciepły brąz. Regalik z książkami....a te wino wiszące, bałabym się, że któregoś nie dokręciłam korkiem i poleci na ścianę. Wieszak na nie bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Doczekałam się, wyprosiłam w komentarzach;) Kuchnia piękna- masz cudowny styl. Jak pisałam wcześniej bardzo inspirują mnie Twoje wnętrza. Z utęsknieniem czekam na kolejne migawki z Twojego domku.Pozdrawiam! Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedawno trafiłam na twój blog. Jeszcze nie zdążyłam obejrzeć wszystkiego, ale to co widzę bardzo mi się podoba. wspaniały styl domu, jasno, konkretnie, czysto i na temat. Minimalizm górą!. Świetne smaczki i dodatki ( Alessi wyciskarka :). A tak btw po niektórych wpisach, które już przejrzałam wnioskuję, że jesteś skorpionem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie, ślicznie, ślicznie !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kuchnia, świetne meble i dodatki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny efekt. Niby tak spokojnie, a jednak właśnie to wino na ścianie, krowa i swoisty klimat "burzą" ten ład i tworzą "dom" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kuchnia!Marzą mi się podobne mebelki. A zlewik też po oknem :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuchnia jest n prawde piękna , każdy jeden bibelo podoba mi się, pasuje wszystko do siebie idelanie :) aż chce sie gotoewać lub przesiadywac z rana z kubkiem aromatycznej kawy :)

    zastanawiam się jak to jest, że nie znalazłam Twojego/ Waszego bloga wczesniej :) dodaje do obserwowanych :)

    p.s. z penwoscia już kiedyś tu zaglądałam, ponieważ kojarzę wpis ze zdj z wnetrz domu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o mnie rozwalił wieszak na wina ...
    ja też taki chcę !!!
    pozdrawiam,
    Ewa :-)
    http://wilczagora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))