środa, 25 lipca 2012

Moje łazienki

Łazienki to pomieszczenia, które trzeba chyba najbardziej przemyśleć.
Potem  nie da się nic zmienić ani przestawić, bo to kompozycja na lata całe:)
Staraliśmy się żeby nasze były raczej takie ponadczasowe i "transparentne",
 niż modne i wyraziste.
No i łazienki zwykle pochłaniają największą część budżetu,
 więc lepiej dobrze się zastanowić i poszukać w internecie tzw. "okazji". 

Dolna, gościnna łazienka (a raczej toaleta), 
tak jak doradziły mi moje czytelniczki w dawniejszym poście, 
pozostała czarno-biała:)



Łazienka rodzinna, przy sypialniach na pięterku.
Utrzymana jest w tonacji szaro-białej (wiem - NUDA:)
Bardzo spodobały nam się kafle, które wyglądają jak grubo tkany materiał garniturowy.
Chyba na zdjęciach tego nie widać.





34 komentarze:

  1. :)
    Śliczne łazienki

    mam tą samą "ścieraczkę"z ikea do kafli-szyb no i niestety każdy ściera i sprząta po sobie bo ja później "nie dogryzłabym tego zębami" ;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie dogryzam:) Ale K. uparł sie na założenie filtra do wody i teraz mu przyznaję rację. Jest o niebo lepiej!

      Usuń
  2. świetnie urządzone łazienki ;) i bardzo mi się podobają oddzielone strefy dla rodziny i gości ;] dobrze przemyślane. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać widać ten materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe, mimo iż dość nowoczesne, ale i klasyczne :), widzę że wszystkich wzięło na łazienki (ja też ostatnio pisałam o mojej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę okien w łazienkach :) Moje obie ciemne...

    Bardzo fajnie, czyściutko i elegancko, jak powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się cieszę, że teraz mam okna! Czyściutko, bo sesyjnie:)

      Usuń
  6. Tradycyjnie u Ciebie oryginalnie i miło zarazem. Kafle niby tkane...świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjazny minimalizm - bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze oryginalne wnętrza u Ciebie. Podoba mi się połączenie z drewnem w łazience.. z resztą wszystko u Ciebie mi się podoba:) Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Aniu za miłe słowa:)

      Usuń
  9. Piękne minimalistyczne łazienki. Bardzo podoba mi się umywalka na drewnianej szafce w gościnnej toalecie.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalistyczne gdy wysprzątane:) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. świetne wyczucie stylu!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te płytki można zapytać o ich nazwę(jestem na etapie użądzania łazienki)Dziękuję, śledzę bloga i jestem pod Pani urokiem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mcree, niestety nie mam już tych faktur, ale płytki są z MaxFliza (u?) i włoskie. Ale nazwy już nie pamiętam:(

      Usuń
  12. Rewelacyjne łazienki! A "tkane" kafle będą mi się marzyć teraz :) Zdradzisz skąd one są?
    PIĘKNE.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że zostawiłaś WuCet bez zmian - piękny po stokroć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie :) Dobrze, ze zostały czarno-białe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo za odpowiedz:), ciężko mi znaleźć coś o czym mówię "to jest to" a w tym przypadku tak było.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez jestem za ponadczasowością niż biegiem za trendami.
    Piękne

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadna nuda, a ponadczasowość tak jak napisałaś! Łatwiej jest zmienić barwne dodatki niż zerwać ze ściany pomarańczowe płytki ;D Mnie się tam Twoja nuda podoba:) Pozdrawiam, ach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne łazienki, boskie są baterie łazienkowe :) możesz napisać jakiej firmy, oraz gdzie można nabyć szafeczkę pod umywalkę w małej łazience? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i eleganckie łazienki mnie również podoba się bardzo kuchnia dużo pieniążków Cię ona wyniosła?bo moja prosi się o remont:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne łazienki!!! I nawet nie potrafię powiedzieć która mi się bardziej podoba...obie w moim guście BAAARDZO!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))