piątek, 20 lipca 2012

Pokój dzienny - to się chyba mówi salon


"Najsamprzód" chciałabym pokazać coś, 
co wczoraj wieczorem przyniosła mi Pani Listonosz.
Przecudne poduchy od Damar:)))
Na swoim blogu Pod szczęśliwą 13 Damar ogłosiła ostatnio candy, 
na którym zobaczyłam te śliczne poduchy i zamiast wziąć udział w konkursie zamówiłam je hurtem!
Bardzo polecam poduszki od Damar, bo są piękne, 
bardzo dokładnie uszyte i ze świetnych materiałów.

Dziękuję Ci kochana, jestem baaardzo zadowolona!


A teraz kilka zdjęć z salonu (jeszcze bez nowych poduszek:).
Mam okropny dywan, który muszę zmienić na jakiś ładny, 
ale nie bardzo mogę taki znaleźć.
Na razie ten musi zostać, bo jest miękki, 
a my z Mikserem całymi dniami się na nim tarzamy.

Wiele mnie ta "sesja" kosztowała:))
Pozbieranie i schowanie tony zabawek przy Mikołajku to był wyczyn nie lada.
5 minut potem było już "normalnie" czyli totalny bałagan:)))
Uffff.










64 komentarze:

  1. Świetnie! Super ta "lampa" z karteczkami. Fajnie wygląda.
    Bardzo ładny salon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystrój jak z żurnala, bardzo mi się podoba, poduszki świetne i ta ściana z czerwonej cegły, moje marzenie, w moim przyszłym domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścianę z tych cegieł miałam też w poprzednim domu i teraz też nie mogłam się z nimi rozstać:)

      Usuń
  3. Ta lampa z karteczkami na tle czerwonej cegły - wyśmienicie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba u Ciebie :)
    a skąd są zasłony i rolety? myślę o czymś w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zasłony ze starej, dobrej Ikei, a rolety ze strony www.dekoria.pl. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. a jeszcze jedno - na czym one wiszą? to jest jakaś linka?

      Usuń
    3. Wiszą na listwie przysufitowej. To taka plastikowa, najtańsza listwa, ale widzę, że super spełniła swoje zadanie. Miała być niezauważalna:)

      Usuń
    4. o! to naprawdę spełniła hehe
      dzięki za odpowiedź
      właśnie pije kawkę i znowu u Ciebie sie rozsiadłam :) pozdrawiam gorąco

      Usuń
  5. Wszystko mi się podoba! A nie mam tak często ;)
    Poduchy MEGA! Bardzo pasują do Twojego salonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ceglana sciana, masywny derewniany stol i nad nim piekna lampa- uh ah oh- jak dla mnie, polaczenie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stół, tak fajny że aż pewno szkoda przykrywać go obrusem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przytulne gniazdko, poduszki kapitalne i nie wstydź się bałagan wszędzie jest taki sam, gdzie tylko są dzieci ...najgorsze dla mnie jest nadepnięcie na jakiś klocek gołą stopą ....ałaaaaa...boli jak jasna chol....

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne mieszkanko, aż zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba , przytulnie i nowocześnie. Jak znajdziesz jakiś fajny dywan daj znać bo też jestem poszukującą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny macie dom. Zupełnie Cię rozumiem. Dzisiaj powybierałam trochę zabawek, powkładałam do torby i wystawiłam na korytarz, żeby się ich gdzieś później pozbyć, jak je moja Zosia zobaczyła to od razu za nie i z powrotem do domu. Masakra!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dobrze,że istnieją takie piękne wnętrza,aparaty i blogi...mogłabym tak nono stop oglądać:)Pięknie i stylowo u Was.Lampę z karteczkami sama zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za te miłe słowa! O lampie pisałam w tym: www.houseofgabib.blogspot.com/2012/01/o-moich-ulubionych-lampach.html poście:) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Bardzo stylowe wnetrze. Nowoczesne i bardzo przytulne zarazem:) Poduchy pasuja idealnie !
    Az mysle co by tu zmienic w moim domu:) Pozdrawiam Ciebie goraco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i absolutnie w moim stylu :) No i kawałek"własnego ogródka". Moje marzenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje marzenie ogródkowe się spełniło, Twoje też pewnie stoi w kolejce:)

      Usuń
  15. poduchy pasują rewelacyjnie!

    ale mnie najbardziej podoba się ściana z cegiełki
    i mam sentyment do poukladanego drewna za oknem :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne wnetrze. tak z dusza i sercem zrobione. nowoczesne ale nie zimne. bardzo bardzo fajne i widac ze projektantka cos w sobie ma :-) przepiekne zdjecia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie. bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz, usiadłabym u Ciebie, kawy się napiła, porozmawiała- tak ciepło i gustownie i czysto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanuś, przyjeżdżaj szybko, bo długo tak czysto nie pobędzie:)

      Usuń
  19. Dziękuję bardzo,że wpisałaś się na mojego bloga:) Jest mi bardzo miło. Dzięki temu i ja mogę zagościć na twoim blogu, po raz pierwszy i na pewno nie ostatni!. Muszę nadrobić WSZYSTKIE ZALEGŁOŚCI, bo wiele straciłam! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się w zasadzie każdy jeden szczegoł Twojego domu. pokoju dziennego prezentowanego powyżej . Jest urządzony, prosto, bez zbednych przedmiotoów i dzieki temu ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z tą miłą wypowiedź:)

      Usuń
  21. Bardzo, bardzo lubię Wasze mieszkanie. Już kiedyś pisałam,że jest idealne. Takie, w którym chciałabym żyć!:) Podobają mi się szczegóły, głównie lampy Maurera. Dobrze, że z uporem dążysz do realizacji wytyczonych celów. Dzięki temu mieszkanie jest idealne,nieskazitelne:)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS to, co ważne podkreślenia, to fakt,że wspaniale łączysz style. Prosty drewniany stół w towarzystwie nowoczesnych krzeseł=idealny mix:)
      A.

      Usuń
  22. pięknie mieszkasz, uwielbiam gdy tak dużo pokazujesz, jest się czym zachwycać! a poduchy rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wydawało mi się, ze pokazuję ZA dużo. Pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Jakbym miała kupić dom i od następnego dnia miała bym tam zamieszkać, to Twój mógłby być i lokalizacja fajna :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba u Ciebie :). Gdybym mogła zabrać jedną rzecz to byłby stół, piękny! Zdradzisz gdzie można takie znaleźć?
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie mieszkasz, ściana z cegieł,lampa, stół, krzesła - po prostu boskie :) U nas przygotowania do "sesji" wyglądają tak samo :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, stylowe, przytulne mieszkanko. Uwielbiam, uwielbiam Twój salon- jest w nim coś magicznego. W 100% w moim stylu. Chętnie wpasowałabym się w tę kanapę na jakiś miły seansik filmowy:) Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejciu, jakie śliczne, przytulne gniazdko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam tę ceglaną ścianę! :)
    Macie domek czy mieszkanie?

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się sposób wykorzystania w domu "kawiarnianych" elementów. Naprawdę fajny klimacik. No i ta ściana! Bezkonkurencyjna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny salon! O krzesłach Eamesów marzę..
    Możesz zdradzić, gdzie kupiłaś szafkę pod TV? Poluję na taką od dłuższego czasu.
    Pozdrawiam ciepło, Ola

    OdpowiedzUsuń
  31. MOGĘ PROSIĆ O NAMIAR NA NAROŻNIK - dzagasy@o2.pl

    pleaseeeee!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zaszczycona że trafiłam na Twój blog. Wnętrza są cudowne proste a zarazem ciepłe i przytulne.
      Jestem w trakcie remontu domu i to co u Ciebie zobaczyłam jest urzeczywistnieniem moich marzeń. W związku z tym mama parę pytań, które postaram się skierować na emaila.
      Poświęciłam trochę czasu i przejrzałam cały blog. Można Ci pozazdrościć. Jestem bardzo ładną kobieta, masz ślicznego synka i troskliwego męża( z tego co widać po zdjęciach)a do tego cechuje Cię wyśmienity gust. BRAWO!!!!

      Usuń
  32. w dwóch słowach ;) PIĘKNIE MIESZKACIE ;)))
    Liczę cichuteńko na nową porcję fotek w jakimś okołoświątecznym poście...dasz się namówić? ;)
    S.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cegiełki - gdzie takie dostanę?
    Mam taki sam kolor ścian i szukam własnie takich cegiełek...

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))