poniedziałek, 17 września 2012

Ogłoszenia tuszpasterskie

1. Wypiekam chleb, jestem z siebie dumna:)



2. Działam w ogrodzie (nadal).
Wszystko pięknie rośnie, jest zieloniutko.
Jestem z siebie dumna.





4. Zorganizowaliśmy zamknięcie sezonu letniego na naszym ranczu w Polanicy.
Było super, nawet pogoda nie zepsuła nam zabawy.







4. Mój syn mówi zdaniami.
Zna bardzo dużo słów, łapie w lot.
Będzie gadułą po mamie.
Jest moim małym spryciarzem,
specjalizacja: budowniczy na etacie w Duplo.
Jestem z niego DUMNA:)


Całusy:***



35 komentarzy:

  1. Gabi, Twój chleb wygląda rewelacyjnie. Też się przymierzam :)
    Miki - słodki! :)

    Serdeczne pozdrowienia dla Mrs. Right :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie piekę na drożdżach, ale zakwas już się robi (choć brzydko pachnie i przyciąga muszki).
      Też Cię Kasiu mocno pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jak się nazywa to coś w garnku na ognisko? Robiliśmy to w młodości u koleżanki, a teraz nie mogę sobie przypomnieć tej nazwy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa kociołek, a robimy gulasz. W podobnym kociołku, ale wiszącym robi się bogracz:)

      Usuń
  3. O matko jaki cudny chleb.Zjadłabym , taki świeżuteńki z chrupiącą skórką która się sypie wszędzie dookoła :))) mniam....

    A z Mikołaja włosów nie moge , takie cudne, jaśniutkie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. coś mi się wydaje, że nie tylko ja odnoszę wrażenie, jakobyś była ideałem żony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny chleb ! a wypieczony samemu smakuje o niebo lepiej i jeszcze do tego ogromna doza satysfakcji ! :)

    polecam chleb na zakwasie z ziarnami siemienia lnianego i slonecznika :) siemie lnianen warto zmielic :)

    Zazdoszcze zamkiecia sezonu letiego przy ognisku, teksnie juz do domu i do moich kochany sowich gor, ale jak tlyko wyrwe sie z wroclawia pedze na polane do kamionek ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, swój chlebek smakuje lepiej:) Na razie umiem piec tylko na drożdżach. Zrobiłam zakwas, ale zaatakowały go muszki owocówki i musiałam wylać:( Zrobię w zimie.

      Usuń
  6. Piękny chleb!!!! Smaka mi narobiłas! :)
    Piękny ogród! Masz "rękę" Dziewczyno !
    Piękne zakończenie lata!
    No i piękny Mikołaj!!!! Ależ on rośnie! I ta fryzura! Cudna!
    Pozdrawiamyyyyy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale...jest byc z czego dumnym!!!
    uwielbiam Twoj ogrod (i toche tez po cichu Ci go zazdroszcze)
    Uwielbiam Twojego syna!!!

    Milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chleba to dumne są pewnie dzieci - Mama potrafi :), a Twój synek prawie jak moja córa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mama zaczyna potrafić. Ale czas na docenianie będzie później, mam nadzieję:) Mój też mylony z dziewczynką.

      Usuń
  9. Gabi, i to jest to!!! umiejmy się cieszyć z rzeczy małych, bo to z nich składa się nasze szczęście!!!:) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Mikołajek już duży! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Jeszcze duuuużo mu do wspaniałości brakuje. Pozdrawiam Mężatko:)

      Usuń
  12. Gratuluję tak wspaniałych powodów do dumy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe te Twoje dumki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ogłoszenia nie powinny być DUSZpasterskie :)))) ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że powinny, ale tak jest śmieszniej:)) No i dzieci tak mówią:)

      Usuń
  15. nie pozostaje mi nic innego, jak być dumną z Was :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No nic mnie chyba bardziej nie zachwyca niż kobieta dumna z siebie!!!!! To cudowne o tym mówić głośno :-)) Tak wiele z nas ciągle się siebie czepia i wydziwia i boi się powiedzieć głośno: tak, to zrobiłam dobrze! Gratuluję :-) DOjrzałości i ogrodu i syneczka pięknego blondynka :-)) i piękny chleb i stół w kuchni :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. o mamo!dałaś mi do myślenia.buziak dumna kobieto :*

    OdpowiedzUsuń
  18. cześć :)
    możesz podać przepis na Twój chlebek ? :)
    tak smakowicie wygląda :)

    Pozdrawiam

    ps
    Pięlny ogród! uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj, bardzo fajny blog :-)) autentyczny, niewymuszony, zabawny :-)) podzielam Twoje fascynacje wystrojem wnętrz, wyszukiwaniem ciekawych przedmiotów w internecie (btw, plakat rocznicowy wymiata ;-)) Będę tu zaglądać :-)) Jesli masz ochotę i znajdziesz czas, zajrzyj do mnie, na fb, gdzie regularnie zamieszczam zdjęcia z mojego życia oraz interesujące linki: http://www.facebook.com/wioletta.kucuk oraz na mojego bloga, gdzie możesz poczytać do poduchy ;-)) http://grafomanka-po-godzinach.blogspot.com/ pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedno; czy krzesła w Twoim salonie to Eames? ;-)) Jeśli tak, to czy mogłabyś podpowiedzieć gdzie je kupiłaś? :-))

      Usuń
  20. Wspaniale, że jesteś z siebie dumna!
    Masz super syna :D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))