poniedziałek, 8 października 2012

Uwielbiam ostatnio

9 komentarzy:

  1. ze mną było podobnie: od pierwszego przesłuchania rozłożyła mnie na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znalam....ale po pierwszym przesluchaniu cala plyte kupilam, super jest. taki... dorosly pop.
    dziekuje ci! ty ostatnio malo piszesz, als jak cos napiszesz to supersupersuper! ;))
    pozrawiam dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne. Teraz i ja w zasluchaniu... Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie klimatyczna :) pokochałam ją od razu :) dziękuję za wprowadzenie mnie w super nastrój, tymbardziej, że dziś urodzinki mojego męża i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, też uwielbiam ten kawałek - "młócę" go na zmianę z Laną Del Ray:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj też uwielbiam:D
    I utwór i urodę Jessie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też. ostatnio obowiazkowy kawalek. moglabym sluchac non stop;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam.Chyba wstyd się przyznać ale od dłuższego czasu jestem na bakier z muzyką.I tak mi się spodobało,że wysłuchałam ze sto razy.Super :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))