poniedziałek, 5 listopada 2012

A kto lubi Sztaudyngera?


via facebook

PRZESTROGA DLA PYSKACZY (to dla mnie fraszka)
Nim język puścisz w taniec,
Załóż na mordę...kaganiec. 

DEPESZA
Jabłek nie jadam,
Zmądrzałem - Adam.

STABILIZACJA MOTYLKA
Stabilizacja motylka
To szpilka.

O CZTERECH SZCZEBLACH
Jej drabina do kariery
Ma cztery litery.

OPINIA KRAKOWIAKÓW O ZYGMUNCIE NA KOLUMNIE
Że Kraków miałeś w dupie,
Za karę stoisz na słupie.

TEMPO GÓRALA 
Góral pracuje na tempo raz,
A potem dwa (za jakiś czas!)

POZNANIE
Wiatr halny ci sukienkę zarzucił na głowę
I w ten sposób poznałem twą lepszą połowę.

DOBRA RADA
"Módl sie i pracuj"-
Radzą przyjacioły.
To się inni obłowią,
A ty będziesz goły.

ZAWSZE TO SAMO
Już od czasów Adama,niestety,
Bokiem mężczyznom wychodzą kobiety.


9 komentarzy:

  1. Mimo upływającego czasu, to ciągle takie aktualne...
    Pozdrawiam serdecznie!
    ps. Zaledwie chwila po godzinie 15, a ja mam wrażenie, ze za oknem zaczyna się robić szaro :/
    Oby do wiosny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehehe rada dla pyskaczy to dla mnie zakoduję sobie ją :D:D:D

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalne ... :)
    Klamerka też !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż sama gęba się śmieje, a klamerka B O S K A ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na taką klamerkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ogladam już jakiś kolejny Twój post i smieję się coraz bardziej! świetne masz te fraszki, wierszyki, aforyzmy, czy po polsku, czy po angielsku!!!!genialne pop prostu! klamerka - świetny pomysł na Walentynki:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))