czwartek, 22 listopada 2012

Babafu

Oglądając zagraniczne blogi zawsze zachwycałam się 
pięknymi typograficznymi plakatami.
Kilka z nich kupiłam przez internet w Anglii, bo to było jedyne źródło.
TUTAJ więcej na ten temat.

Jakże się ucieszyłam odkrywając Babafu!

Jest to sklepik internetowy ze świetnymi plakatami.
Zamówiłam kilka od razu i okazało się, 
że produkują je dwie świetne dziewczyny 
z mojego rodzinnego Wrocławia:))))

A jedna z nich to nasza blogowa koleżanka Mama Helenki.

Plakaty są świetnej jakości i bardzo starannie wykonane.
Bardzo polecam!






11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te grafiki :) i pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też sie podobaja, zaraz sobie zajrze do ich sklepiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękujemy bardzo za tak miłą opinię :) cieszymy się że się podobają!
    niedługo będą nowe grafiki !
    zapraszamy serdecznie - http://babafu.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. a wiesz Gabi, że kilka dni temu byłam na tej stroniei absolutnie pokochałam gralikę "one way.."
    jest super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są i sprawdzą się na całym świecie! Genialny pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Gabrysiu podglądam Pani bloga bo lubię patrzeć na fajne babki, a moja córka odkąd zaczęłąm zaglądać tutaj chce patrzeć tylko na Pani synusia ;)) za kazdym razem gdy widzi Jego zdjecie to się śmieję, bo jest "taki słodziak", faktycznie na tym zdjeciu po prawej stronie wygląda obłędnie ;))moja córcia ma 9 lat i nie widziałam Jej jeszcze tak uchachanej jak widziała zdjecie jakiegokolwike dziecka ;) pozdrawiam serdecznie Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Super plakaty, ja również polecam :-)
    W Pani wnętrzu prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze chwilkę się wstrzymam /skoro mają być nowe grafiki/ ale zakupy zrobię u nich na pewno ;) i na pewno będzie to m.in. "ONE WAY" ;)))) Ale co gorsza spodobały mi się też Twoje lampy nad tymi grafikami ;))))) są obłędne!!
    pzdr. Sylwia

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))