poniedziałek, 10 grudnia 2012

U nas już powoli klimaty świąteczne






31 komentarzy:

  1. mam taką samą gwiazdkę na okno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) nastrojowo... Świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Gwiazda w oknie musi być :). U nas też jest obowiązkowo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pomysł z choinką na płótnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, co za pomysłowość :-)

      Usuń
    2. Pomysł ściągnięty z Ikea niestety:):)

      Usuń
  5. Pięknie u Ciebie. Widać dbałość o dodatki. Kilka bym chętnie zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nastrojowo :) a co to za fantastyczna choinka? materiał? z doczepianymi ozdobami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ido - to taki materiał na zasłony z Ikei:):) 20 zł/m2 :)

      Usuń
  7. Co ja widzę - piękna araucaria na parapecie!!! Uwielbiam tę roślinę - ja swoją latem do ogrodu wystawiam /ale nie lubi być wystawiana na bezpośrednie działanie promieni słonecznych/
    I gwiazda w kuchni cudna - w tym roku zaspałam i w sklepie na "I" już wykupiona ;(
    Nie zadowalam się jednak tym, co widzę - czekam na więcej świątecznych klimatów ;)
    S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, jak przeżyje ze mną do lata, to też ją wyniosę:)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie się u Was robi ;) ..tzn. już jest ładnie wszystko za sprawą tych magicznych latarenek i lampek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach czuć juz u Ciebie święta, magiczny klimat stworzyłaś. Bardzo jestem ciekawa czy do Mikołaja przyjdzie Św. Mikołaj czy zostawi prezenty po choinką niepostrzeżenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. plakat z choinka bardzo mi się podoba :) no i te latarenki!

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli to nie problem może pani zdradzic gdzie mogę kupić takie duże srebne & które stoi u pani na półce w kuchni bardzo mi sie podoba:)pozdrawiam L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczek nie jest srebrny tylko biały zrobiony z takiej kamionki chyba. Kupiłam go baaardzo dawno temu w sklepie internetowym Belle Maison:)

      Usuń
    2. Przepraszam, ze się wtrącę :), ale taki znaczek & widziałam tu : http://decorolka.pl/pozostale/555-litera-dekoracyjna-c.html, tyle , że jest srebrny.

      Usuń
    3. Proszę częściej:) Super ten znaczek!

      Usuń
  12. Nie wiem jak Ty, ale ja uwielbiam widok zasypanego śniegiem tarasu za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Czuć, że coraz bliżej święta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z choinką na płótnie :-) ...szkoda , że Ikea już zamknięta ...nic , do jutra wytrzymam :-) dziękuję za inspiracje i za to , że dzielisz się takimi pięknymi dekoracjami :-) /Noemi/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuc juz swiateczny klimacik :)
    Uwielbiam czas oczekiwania na Swieta!
    A Wasza choinka podbila moje serducho- swietna!!!
    ...i ten snieg.... tez chcemy choc troche!

    OdpowiedzUsuń
  16. oooo Gabi - widzę, że była wizyta w IKEI:) Zazdroszczę:) Pięknie to wszystko wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam
    Zapowiada sie ślicznie a mam pytanko chyba ,że juz wcześniej takowe padło Gdzie można zakupić ta świecącą gwiazdę ??? Widziałam ją w wielu oknach pieknie sie prezentuje
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pęknie! Ja też chce taką gwiazdkę!!!!
    Jak to dobrze, ze mamy tyle śniegu....w połączeniu z takimi ozdobami biel za oknem daje genialny klimat.
    Ja póki co cały czas walczę z porządkami świątecznymi a w ramach odpoczynku szyje powolutku ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))