poniedziałek, 14 stycznia 2013

GG

Golden Globes.

Jak co roku, w styczniu, czekam na ogłoszenie zwycięzców Złotych Globów.
Ale jeszcze bardziej czekam na krawieckie dzieła sztuki - suknie!
W tym roku nikt chyba nie zachwycił mnie aż tak bardzo.
Jednak te suknie były naprawdę śliczne:



Jednak z wszystkich ostatnich stylizacji, najbardziej zachwyciła mnie suknia "z koniem" Kerry Washington z premiery jej ostatniego filmu.


wszystko z people.com

A Wam która sukienka najbardziej przypadła do gustu?

Śledzicie Globy i Oskary?

10 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam tytuł tego wpisu to myślałam, że chodzi o gadu-gadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie podobają się dwie suknie: druga i ostatnia. Ale i tak ostatnia bije wszystkie pozostałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze skojarzenie na myśl o Oscarowych sukienkach... niezmiennie od lat Gwyneth Paltrow ;))))) Ogromne wrażenie wtedy na mnie wywarła...byle do Oscarów ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój typ to Kate Hudson, a Twój?.
    I jestem bardzo ciekawa najnowszego odcinka Fashion Police

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehhe- no ta z koniem pasowała by mi na moja wieś

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! ta z koniem fascynująca!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też w tym roku kreacje nieszczególnie przypadły do gustu. Wszystkie jakieś takie... bez wyrazu, bez "tego czegoś". Jedyna, którą bym mogła przygarnąć, to ta Lucy Liu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm...przyznam, że nie trafiły do mnie tegoroczne kreacje, ale po namyśle stwierdzam, że ciekawa jest suknia Lopez...Wymaga jednak perfekcyjnej figury i odpowiedniego typu urody do niej. Chciałabym tą suknię zobaczyć w wersji złotej lub czarnej :)Z koniem dość odważna i nietypowa...

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))