czwartek, 24 stycznia 2013

Intelektualnie




28 komentarzy:

  1. :)) sądząc po zdjęciach , chyba jest do Ciebie bardzo podobny? i inteligentny oczywiście :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ha! nie dość, że przystojny, to jeszcze mądry! :D
    PS i nie wiem, co to za zwierzak na bluzce, ale już go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, ja już chyba sto razy i wszędzie pisałam: takim nerdom mówimy TAK :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam nic przeciwko nerdom:)

      Usuń
  5. Mikołajek to cała mama :)
    Jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu:) Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  6. ach te oczy achhhhh- utonełam w ich błękicie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała Ty!!!!
    Do twarzy mu w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale będzie serca łamał...... :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tych okularkach i z tym łobuzerskim uśmieszkiem, dosłownie wypisz, wymaluj mamuśka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślepiska ... już widzę te panny za nim biegające :)
    ależ on się zrobił do ciebie podobny :)
    buziaki mikołajkowi proszę przekazać
    m.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki on do Ciebie podobny o rajuchuuuu!!
    Cudniasty chłopak.

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu Twoja kopia!!!! Wow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. też chce takie oprawki nie ważne czy mi bedą pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie ma piękne oczy...!!!
    Czaruje...mnie już zaczarował...;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))