poniedziałek, 25 lutego 2013

Oskarowe suknie






A Wam które suknie podobały się najbardziej?

14 komentarzy:

  1. Charlize Theron wygląda the best! :)
    Fryzura, suknia i biżuteria - wszystko to stanowi przemyślaną całość.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu -Charlize i ten jej minimalizm i taka 'czystość" jest very, very YOU!
      Teraz skojarzyłam jak jesteście podobne:))

      Usuń
    2. :)
      Uciski!
      ps. W Gdańsku mamy już chyba od dzisiaj wiosnę :). Słońce od rana! Super!

      Usuń
  2. Wiedzialam, ze bedzie u Ciebie dzisiaj oskarowo :)
    Pamietam jak w zeszlym roku pisalas, ze kazdego roku czekasz z utesknieniem na gale.
    Jak dla mnie Charlize Theron wygladala bezkonkurencyjnie najlepiej!
    Calusy dla Was!
    Ps jak Mikus? Juz zdrowy?
    Nasz dzisiaj cos sie rozlozyl biedulek...Prawie 39 goraczki... narazie nie panikujemy...ale alarm podniesiony :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo chciałam napisać. Pamiętam jak było rok temu. Dla mnie najpiękniejsza suknia - J. Lawrence :o)

      Usuń
    2. Och tak, mam nadzieję co roku zadawać to pytanie hihi:))
      Zawsze czekam na Oskary - od kiedy byłam małą dziewczynką....
      Do niedawna robiłam sobie single-party i oglądałam całą noc.
      Teraz już nie daję rady:)
      Mój Mikuś zdrowi i wesoły.
      Mam nadzieję Zizi, że u Was to tylko temperatura i mały wirusek, no ale musisz czuwać.
      J. Lawrence - w pierwszej chwili myślałam, że trochę zbyt suknia ślubna - ale doszłam do wniosku, że jednak bardzo glamour:))

      Usuń
  3. a dla mnie Charli jest taka, jak zawsze. mam wrazenie ze taka suknie widzialam już gdzies kiedyś. Mi zaimponowała aktorka, która wlozyła suknie z sieciówki-taka granatowa suknia.
    Zaimponowala, bo ogólnie suknie mnie nie interesują :-) ale juz kolejny rok czekam na Twoje pytanie ;-)
    ps- jak mIŚ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suknię rzeczywiście podobną miała już chyba ostatnio Anne Hathaway, ale Charlize jest cudna.
      Miś już dobrze kochana Cioteczko:)

      Usuń
  4. A ja zachwycam sie elegancja i prostota stroju Samanthy Barks...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiedziałam, że nas nie zawiedziesz :)

    Dwie pierwsze to moje zdecydowane faworyty!
    Za to Anne Hathaway to dla mnie "porażka" tegorocznej gali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myska, wcale nie. Do nowego image Anne pasuje, tylko świeci się niepotrzebnie

      Usuń
  6. Tym razem Jennifer Aniston nie założyła niczego czarnego. Nareszcie! Wyglądała super! Ale chyba najbardziej Naomi mi się podobała w tym roku. Za to Salma Hayek wcale.

    OdpowiedzUsuń
  7. Charlize Theron wygląda przepięknie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście CHarlize wygląda przecudnie! Ale suknia Jennifer Lawrence wzbudziła mój największy zachwyt:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))