niedziela, 10 marca 2013

;))

via tumbir

14 komentarzy:

  1. No:) Długo się opierałam, ale Ty mnie przekonałaś:) Zaznaczam, że nie cytatem!:)) Strasznie mnie ciekawi kogo obsadzą w filmie. Trzymam kciuki za Matta Bomera (mimo, że jest prywatnie gejem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to moze prawie gej lepiej to zagra :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeczytałam wszystkie trzy książki. Pierwsza mnie wciągnęła, a pozostałe przeczytałam bo własnie pierwsza mi się podobała. I niesrert aż tak mnie nie zauroczyły... Ale coś w sobie mają. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem na razie po 1 części. Chciałam tu zapoczątkować dyskusję, ale nie wiem jak to jest? Prawie wszyscy czytali, a nie przyznaje się nikt:))
      Nie żeby to jakaś ambitna książka, bo to oczywista szmira:) Ale jaka wciągająca:))

      Usuń
  4. Ja również przeczytałam 1 część i sięgam po więcej :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 części za mną, hmmm;)
    Ostatnio pani w empiku zapytała mnie, kto, moim zdaniem z polskich aktorów mógłby zagrać Grey'a?
    Zastanawiam się....;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, myślę i ...już wiem!
    Jakub Gierszał - młody, piękny i ma to coś w oczach:)
    No i może trochę Antoni Pawlcki - bo w Big Love miał grał podobną postać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym stawiała na Pawlickiego jednak;)
      Swoją drogą, ciekawe, jak wyjdzie film?;)

      Usuń
    2. Ja uwielbiam i tego i tego, ale w tej roli obsadziłabym Pawlickiego :) a Gierszał jest na prawdę obiecujący - i nie mówię tu tylko o wyglądzie :P

      Usuń
  7. Chyba nie jestem w temacie:P jaka książka jaki film??? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie mógłby zagrać Ryan Gosling :))))))))

    Książki nie czytałam.Po prostu lubie inne.
    Ale jeśli chodzi o to kto mógłby zagrać to tak,Ryan byłby idealny :D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))