wtorek, 23 kwietnia 2013

Nadrabiam

Nadrabiam zaległości, bo być może ktoś tam daleko w sieci interesuje się jeszcze odrobinę moim losem...
Najważniejsze, że ze zdrowiem już wychodzę na prostą 
(jeszcze tylko punkcja brrrrr)
i mogę zacząć wychodzić z domu oraz coś w ogródku uporządkować:)
Nazbierałam już trochę roślin do moich planów i rewolucji ogrodowych, 
ale nie mam kiedy ich nawet posadzić:(




Iryski niestety już przekwitają


ale wrzośce i szafirki kwitną:)


Powolutku budzą się już tulipany i magnolie






Ostatnio było strasznie ciemno i szaro, a we Wrocławiu otworzył się pierwszy sklep GAP-a, więc zaszalałam z kolorami.
Ja, wyjątkowo, wybrałam kolory fluo: łososiowy i seledynowy,
a Mikser wybrał zielony:)



Bardzo wszystkich pozdrawiam, słonecznie i wesoło:)

via internet

29 komentarzy:

  1. Piękny masz ogród! A co do GAPa - też ostatnio u nich byłam i sobie kupiłam jedną bluzę, a mojej Oleńce dwie i jeszcze kilka drobiazgów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nie wiedziałam, że taki fajny ten GAP:)

      Usuń
  2. Punkcja??? Ałć!
    Przepięknie masz w ogrodzie nawet bez ostatniego sznytu!
    I ktoś jednak tęsknił, wiesz?!

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę zdrówka Kochana! i podziwiam piękne kuliste bukszpany - marze o nich!!! :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakowało Nam tu Ciebie ! :)) najważniejsze, że jesteś :) czekamy na fotorelację z prac ogrodowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniu:) A myślałam, że nieźle przynudzam już z tym ogrodem...

      Usuń
  5. oooh, jestes ;))) ale sie ciesze...tylko zostan, nie?!

    sciskam, dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się stęskniłam ;)) I cieszę się, że już Ci lepiej...a praca w ogrodzie nie zając - nie ucieknie! ;)))))
    Piękne bukszpany i szafirki i magnolie - ale tym razem moje serce skradły te czarne asymetryczne donice - dla mnie BOMBA! /p.s. a w jednej hebe masz/
    Buziak dla zielonego Mikołajka ;)
    ...i motto przednie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gabi, ja oczywiście pamiętam, chociaż nie zawsze komentuję.
    Piękny ogród. Bardzo podobają mi się donice z trzeciego zdjęcia od góry.
    ps. Punkcja??? Trzymaj się dzielnie!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mało ostatnio komentuję, ale zawsze czytam. No, mi też te donice wpadły w oko:)

      Usuń
  8. Kotek, a powiedz mi czy ty pod kre dałaś jakąs ogronicza folijke, czy też sobie pielisz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hanuś, ja już nie stosuję ani włókniny (chwasty i tak przerastają, a korzenie gniją i rośliny duszą się), ani tym bardziej folii. Jak ją wyciepałam to roślinki odżyły.
    Sypię po prostu dużo kory i uzupełniam na zimę i wiosnę.
    Sprawdziłam na własnej skórze, że roślinkom źle z tymi szmatami:)
    Tutaj dużo informacji:
    http://www.ogrodowisko.pl/watek/736-mata-przeciw-chwastom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mma jeszcze prosbe- czy moge skopiowac do siebie ten obrazek ostatni? bo bardzo jest mi na czasie

      Usuń
    2. Hanuś - kopiuj co chcesz:)

      Usuń
  10. Kochana dużo zdrówka :) Bukszpany piękne ....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też życzę zdrówka Siostro Ogrodowiskowa!

      Usuń
  11. Piękny ogródek, a życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogród przepiękny! Zakupy udane:)Mikser rośnie jak na drożdżach!:)pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano rośnie:) Chciałaby już czasem troszkę zatrzymać ten proces... PZDR!

      Usuń
  13. Fajne zakupy i te zielone - roślinne i te kolorowo. Widać że u Ciebie wiosennie nie tylko w ogrodzie Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, żeby już było wiosennie maksymalnie! Na szczęście słoneczko w tym bardzo pomaga:) Całusy!

      Usuń
  14. oj dobrze że działasz na blogu i że juz lepiej się czujesz, ja jestem stałym zaglądaczem ;) Świetne balerinki! Synek tez ma super gust....i jaki duży.
    Pozdrawiam Mirella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirelko - cześć:) Kolor po takiej zimie ma właściwości terapeutyczne:)

      Usuń
  15. Piękny ogród :) Chciałam jeszcze zapytać co to za trawa zielono - biała? Od zeszłego roku pokochałam trawy ozdobne :-) Pozdrawiam wiosennie :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))