piątek, 24 maja 2013

Golden Couple wszechczasów


Dawno, dawno temu, gdy byłam jeszcze młoda, 
wielbiłam jedną z ówczesnych "Golden Couples".
I chociaż dziś zachwycam się tyloma współczesnymi pięknymi parami,
to nie to samo...

Ostatnio znowu obejrzałam "Basen" i tak mi się właśnie o nich przypomniało...:)

Z pewną taką nieśmiałością, mogę zaryzykować nawet stwierdzenie, 
że najpiękniejszą kobietą na świecie była Romy Schneider,
a mężczyzną Alain Delon.

Przynajmniej moim zdaniem:)






wszystkie zdjęcia via google

*****

Moją parą numer 2 jest Brad i Angie:)
Zwłaszcza po ich ostatnich przejściach...




4 komentarze:

  1. uwielbiałam Romy Schneider, kiedy byłam mała- nie było świąt bez oglądniecia Sisi- własnie mojej ulunione wowczas Romy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcie wybrałaś. I jak uwielbiam Romy, tak Alain nigdy mi się nie podobał, a tu zonk - świetnie na tych fotkach wygląda! A cytat na końcu - :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia naprawde piękne, Romy cudna.......Alan no cóż wolę Timothy Daltona - Brad i Angelina są cudowną parą, przykładnymi rodzicami, miło na nich popatrzeć
    ;) MIrella

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))