środa, 1 maja 2013

Jesteśmy tu


Niedługo wracamy:)


27 komentarzy:

  1. Jeśli to pod Poznaniem-to może to znam, jesli obojetnie gdzie- dobrego i miłego księżno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanuś - to pod Jelenią Górą:) Niestety nie jestem księżną, bo noclegi zamiast w pałacu mamy w budynku zwanym STAJNIĄ he he:))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawie, bo Mały przechodzi właśnie bunt dwulatka i ciężko ostatnio o chwilę spokoju:))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zgadza się - pięknie:) Niestety bardzo zimno, brrr..

      Usuń
  4. oooooooo pięknie:) miłego odpoczyku kochani

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsce ;)
    odpoczywajcie Kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byliśmy tam niedawno- piekne miejsce!
    Miłego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie! Korzystajcie ile wlezie i wracajcie wypoczeci!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię to miejsce i cala okolice jeleniej góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też lubimy i na szczescie mamy blisko:)

      Usuń
  9. Hej, dzisiaj przypadkiem wpadłam na Twojego bloga i pochłonęłam całego.
    W którymś poście zacytowałaś dość nieprzyjemny komentarz na temat tego, że wyglądasz staro. No musiałam pokusić się o moją opinię. Otóż uważam, że po prostu wyglądasz na swój wiek i jesteś bardzo piękną kobietą. Ja mam 27 lat i bardzo Ci zazdroszczę wyglądu, pięknych włosów, twarzy, super figury. Widać, że jesteś szczęśliwą, spełnioną kobietą, która ma super dziecko i fajnego męża. To wszystko skłoniło tego anonimowego ktosia do wytknięcia Ci jakieś wady- bo nie mógł znieść Twojego szczęścia. Głowa do góry- jesteś super i masz wszystko czego można zapragnąć:)

    Ewutek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Ewutku za dobre słowo:) Już zapomniałam o tych moich "dylematach":)

      Usuń
  10. WYPOCZYWAJCIE NA CAŁEGO :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. miłego wypoczynku, ja w Jeleniej Górze i okolicach naprawdę odpoczywam czuję inne górskie powietrze, kocham te okolice.
    pozdrawiam mirella

    OdpowiedzUsuń
  12. Gabi piękna nasza Polska , dobra decyzja o odpoczynku na miejscu . z Paryża wróciłam zajechana jak koń po orce. jutro wypoczywam po tym wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehhh w stajni czy na sianie ;))))))))) i tak zazdroszczę ;)))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))