piątek, 3 maja 2013

Najprawdziwszy Końboj



13 komentarzy:

  1. Konboj pierwsza klasa!
    A Mama ma cudowna swetero-marynarke!

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeee, ja też mam dzieci, więc się podniecać nie będę, ale wyluzowana mama jest w dechę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałą macie pamiątkę za pomocą tych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koncentracja i opanowanie ruchow Konboja mnie rozczulily.
    Mama tez w deche :)

    OdpowiedzUsuń
  5. końboj! super, ale sama powiedz cos w tym miasteczku brakuje byłam tam wiele razy i....za każdym razem czułam troszeczkę ....niedosyt, fajne miejsce, piękne widoki, ale mało atrakcji dla dzieci i dorosłych.
    papa mirella

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za odważny chłopak!!! I jaka energia pozytywna bije od Was ;)
    pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow , ale Wam dobrze :) Końboj uroczy i odważny !!

    OdpowiedzUsuń
  8. A jaki dorosły mężczyzna już z tego Końboja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. heeh Końboj:) Świetne :) Urocze zdjęcia, fajna mama i fajny synek:) Ach te synki!!! <3

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))