poniedziałek, 17 czerwca 2013

I LOVE BERLIN







14 komentarzy:

  1. Też bym pojechała. Dawno temu, gdy mieszkałam na zachodzie Polski, bywałam dwa-trzy razy w roku. Brakuje mi tego czasem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. też Love...i też niedawno byłam. Miejsca przecudne tam znalazłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje ze uda mi się go kiedyś odwiedzic :)

    www.malachitt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też LOVE !!! Mieszkam bliziutko i bywam często ... tam jest najbliższa IKEA :) super zaopatrzone outlety i wspaniałe miejsca .....
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja tez kocham;) Dlatego tutaj mieszkam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. me too!!!magiczne miejsce, chętnie tam wracam...

    OdpowiedzUsuń
  7. przyłączam się do tej miłości i ja tam nieustannie za każdym razem znajduję inspiracje i ciekawe miejsca! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstyd przyznać, ale jeszcze nie byłam w Berlinie. Za to w Monachium wiele razy. Czas nadrobić zaległość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przemyślany każdy detal :)
    Też lubię Berlin a najbardziej śniadania w małych knajpkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Daaaaawno mnie nie było ale szczęśliwie i z przyjemnością udało mi się (dzięki temu, że krótko i treściwie) nadrobić wszystko :)
    Mikołajek cudny! I jakie umiejętności sceniczne!!! Brawo :)
    W Berlinie nie byłam,ale po zdjęciach sądząc też mogłabym podpisać, że LOVE :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj kocham i ja! I ciesze się bo ponownie jade w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))