czwartek, 6 czerwca 2013

Śpiewać każdy może...

12 komentarzy:

  1. jak widać nie tylko śpiewać ale i tańczyć! a przynajmniej wykonywać drobny układ choreograficzny ;)
    p.s. mój Pan M. w dzieciństwie bał się tej piosenki do czego dopiero niedawno mi się przyznał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki On jest wspaniały ;)) i ten głosik małego artysty ! Ogromne gratulacje i całusy dla Małego Mężczyzny :*
    Możecie być dumni z synka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bravooooo! :)

    Nawiązując do wypowiedzi wyżej - rzeczywiście, ja też miałam podobne odczucia. Jest w tej melodii jakiś smutek...

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boooooski jest! A zacięcie muzyczne ma na pewno! ;))))
    Mojemu najlepiej wychodziło własnie te "bum tarara bum" ;)))))
    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. O!!! Ulubiona piosenka moich dzieciaków! Ale ten gromki okrzyk Brawoooo! na koniec - to się nazywa doping :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny mężczyzna!!!!!! i ta piosenka......mojego dzieciństwa,,,,,,dużżżżżżżże brawa dla piosenkarza.
    pozdrawiam Mirella

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny jest! Brawo Mikołaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki On slodziasty "na zywo".
    Brawo Mikolajku!
    PS Zapraszam do nas na konkurs. Szanse na wygrana duze, bo nagrod jest az 5, a chetnyh malo :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))