środa, 17 lipca 2013

IKEA 2014 - NADCHODZI:)



9 komentarzy:

  1. Layout inspirowany latami 70-tymi.
    Czekamy, czekamy... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem już się doczekać nowego katalogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nowy?? Dopiero co przeglądałam poprzedni jako nowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widziałam wiele z tych rzeczy w IKEI, rzeczywiście moda zatoczyła koło i znajduję tam coraz więcej rzeczy na modłę lat 70-tych, ale nie wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam katalogi ikea ogladam do znudzenia uwielbiam łazić po sklepach ikea .......czekam chociaż przyznam się że z lat 70 moda to nie moja bajka ;)z tych lat to ja jestem ;)
    pozdrawiam Mirella

    OdpowiedzUsuń
  6. http://onlinecatalog.ikea-usa.com/us/en/ikea_catalog

    Tu już do obejrzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))