niedziela, 14 lipca 2013

Trochę Korfu












15 komentarzy:

  1. Cudownie! Greckie wyspy kocham miłością bezgraniczną, więc bardzo zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. no i po tym poscie znowu chce mi sie na aurlop :( super fotki, tylko dlaczego tak malo??
    Pozdrawiam
    P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najgorzej to być już PO. I znowu rok czekania...

      Usuń
  3. właśnie wróciłam znad morza naszego kochanego Bałtyckiego, tez piękne widoki ale Twoich nie pobije ;)) ślicznie tylko pozazdrościć pozdrawiam Monika i Iga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde morze piękne. Szkoda, ze nasze nie jest trochę cieplejsze...:)

      Usuń
  4. ale cudooownie tam, ja jeszcze w Grecji nie byłam, teraz jestem w Mielnie ale pogoda niezbyt nas rozpieszcza, pewnie wypoczęłaś i nabrałaś duzo sił na pisanie świetnych tekstów do swojego blogu ;) pozdrawiam i przesyłam słone całuski znad naszego morza Mirella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirello, plaża w Mielnie też cudna, szkoda tylko, że pogoda nie jest gwarantowana...:)
      Ostatnio jestem tak zabiegana, że nic nawet nie piszę, nie komentuję u innych, tylko zdjęcia wrzucam z poczuciem winy:(

      Usuń
  5. Dziękuję za przypomnienie. Byłam, widziałam, pięknie tam, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie miejsca i taki sposób podawania sałatki greckiej! ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))