niedziela, 11 sierpnia 2013

Matchy - matchy


15 komentarzy:

  1. Od razu się uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale git, narazie u nas udalo sie tylko ze skarpetkami :P ale buty sa gitesowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ;) lubię zdjęcia stóp, nagich, w obuwiu...... wasze są suuuuperaśne.
    pozdrawiam Mirella

    OdpowiedzUsuń
  4. co to za butki proszę o dokładną nazwę wersji dla dziecka i dla dorosłych. Świetnie to wygląda, choć nie ukrywam że z wielką przyjemnością obejrzałabym wasze wspólne stylizacje, bo po namiastce zdjęć z wakacji mam ochotę na więcej zdjęć. Bardzo podoba mi sie Twój styl i liczę na więcej zdjęć. Proszę o resztę fotki do czego dopasowałaś takie fajne adidasy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są Adidasa - pojęcia nie mam co to za model.... Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Dawno u Was byłam :) Muszę nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ stylowy duet :) Super :)Pozdrawiamy z Lenką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają super, a gdzie je można kupić i czy były inne kolory?

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))