poniedziałek, 16 września 2013

Coraz fajniej posiedzieć w domu








POZDRAWIAMY!

via

18 komentarzy:

  1. W takie dni przydałby mi się kominek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jest posiedzieć w domu z rodzinką, kiedy za oknem zimno...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ujęcia, aż chce się usiąść w takim domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak uważam. I między innymi dlatego lubię jesień. Można się wyciszyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim fajnym domu Z TAKIM PRZYSTKOJNIAKIEM, to i ja bym posiedziała

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie tak przy kominku... :D zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój synek jest chyba coraz bardziej do Ciebie podobny! I straszny z niego słodziak ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kominek ... uwielbiam, choć jeszcze nie rozpaliliśmy ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię siedzieć w domu, ale jakbym miała taki kominek to już bym chyba po chleb nie wychodziła ;-)
    A przed domkiem dyniowe dekoracje przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Żaluję braku kominka. Świece robią co mogą. :-)
    Pomysł z ostatniego zdjęcia przefajny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kominek to świetna sprawa. Nie dziwię się, że w takim wnętrzu jak Twoje chce się siedzieć bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ogród jakich barw jesiennych nabrał ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no właśnie widzę, że coraz fajniej - zero postów
    buuu

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się. Coraz fajniej.
    ps. Miki rośnie jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gabrysiu gdzie kupiłaś swoją ławke ogrodową?

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja ławka to jakaś najtańsza propozycja z allegro. Oczywiście bubel - oblazła z farby po paru miesiacach. Oskrobałam ją sama i pomalowałam fluggerem. Na razie nie obłazi...

    OdpowiedzUsuń
  17. gites wyszła ( a jaki to kolor?)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))