sobota, 26 października 2013

Pasowanie na Przedszkolaka




20 komentarzy:

  1. Gratuluję, my już też po pasowaniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Slodkosci!
    Brawo dla Mikolajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie wiem jak to jest u mnie ;-( tu od razu idzie do szkołu, jak ma 2,5 roku. planujemy na styczen , luty-choć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to szybko... Ciężko Ci pewnie będzie Haniu się rozstać... Ty też sama z nim non-stop? Mój Mikołaj bardzo za mną tęskni i trochę płacze jeszcze. U moich koleżanek, których dzieci miały np. opiekunki poszło duużo łatwiej... Buziaki!

      Usuń
  4. Gratulacje. Słodkie dołeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej to już przedszkolak, przypomniało mi się jak moi do zerówki szli, wzruszyłam się to taka chwila kiedy mamusine serce mdleje z dumy, z wielkiej miłości, z tego że już nie będzie synek w domku z mamusią cały czas, trochę żal,,,,,,oj ciężkie jest życie matki gdy syn dorasta. Pięknie te dzieciaki wyglądają powodzenia życzę. Mirella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirello pięknie to napisałaś:) Moje mamusine serce też mdlało z dumy. I z przejęcia. I łzy ciężko było ukryć...

      Usuń
  6. Gratulacje!Mikolajowi tylko wlosy dorobic i cala mamusia;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, że tyle osób zauważa podobieństwo:) Pozdrawiam również!

      Usuń
  7. mój chłopiec rok trmu miał pasowanie - bardzo wzruszająca chwila
    teraz chodzi drugi rok
    i każdego ranka mówi - mamusi a może zrobimy sobie wagary? ja tak lubię byc z tobą mamuuuusiuuu

    ech ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, a ja myślałam, że mu zaraz przejdzie... Ach te chłopaki zakochane w mamusiach:)

      Usuń
  8. Piękna chwila dla każdego rodzica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moj mlody za chwile tez zostanie rasowym przedszkolakiem, ale mnie to juz tak bardzo nie rajcuje, przeszlam swoje w ubieglym roku z mala, teraz juz sie pewnie nie wzrusze tak bardzo
    miki bardzo elegancki - cudny chlopiec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, drugi raz to już wszystko odbywa się inaczej. Całusy Lucy:*

      Usuń
  10. Gratulacje dla Mikolaja!!! Jak sobie radzi w przedszkolu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dziwnie. Rano nie chce iść i szlocha, a wychodzi cały szczęśliwy i opowiada jak jest super. I jest super, bo panie są przekochane i parę razy podglądałam jak się świetnie bawi... Wy już chyba też niedługo zaczynacie?

      Usuń

DZIĘKUJĘ:))