sobota, 12 października 2013

Święto Dyni w Ogrodzie Botanicznym












POZDRAWIAM:)

7 komentarzy:

  1. W piękny zakątku mieszkacie. Ja od roku wybieram się do Powsina i wybrać się nie mogę...
    Ps. Te dołeczki!
    (zmieniłam adres bloga)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie!!!! A ja już się przestraszyłam, że wymiękłaś:):) Jak mam Cię teraz namierzyć??

      Usuń
    2. Wymiękłam :-)
      Wystarczy wejść przez profil, ale żebyś nie musiała męczyć palców podaję www.lucy-i-spolka.blogspot.com

      Usuń
  2. No nareszcie jakis znak :) juz sie stesknilam za Wami!
    Mikolajku ale z Ciebie przystojniaka!
    Calusy dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia.Mam małe pytanie, czy mogłabyś podać gdzie kupowaliście tę cegłę na ścianę,szukam właśnie do domu takiej. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne te fotki :) a potrawy z dyni robicie?? :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))