niedziela, 1 grudnia 2013

Grudzień


I wreszcie grudzień:)

Można już bez wyrzutów mówić i pisać o świętach.
Ja już prawie wszystkie prezenty mam, brakuje mi jedynie światełek przed dom.
W zeszłym roku kupiłam białe, ale kolor okazał się zimny 
i w tym roku chciałabym je zmienić.

Ostatnie moje zakupy w Tikeju to:

- oldskulowa blaszka do ciast Jamiego O.
- mini foremki do pierników
- kubek dla Miśka
- ściereczki (ładnie wykończone)






Mam jeszcze prośbę.
Moja kochana sąsiadeczka Asia prowadzi genialnego bloga, z pysznymi wypiekami:


Wiem, że pysznymi z autopsji,
bo dane mi jest wiele z nich próbować:)))

Asia zaangażowała się w pomoc dla dzieci z zespołem Downa.
Sama zrobiła i wydała ten kalendarz oraz cegiełki.
Jeżeli ktoś chciałby pomóc, to bardzo proszę w swoim i Asi imieniu.
Wszystkie szczegóły tutaj:



4 komentarze:

  1. świetny pomysł z kalendarzem, wiele osób wiesza je w mieszkaniu, pracy

    ps. tk maxx uzależnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne foremki pewnie Mikołaj będzie piernikował z mama:)A uciebie jak zawsze ciepełko:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Foremki słodkie w baaaarrrdzooo świątecznym klimacie :)))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))