czwartek, 26 grudnia 2013

Świątecznie


29 komentarzy:

  1. Zaglądam do Ciebie już od jakiegoś czasu i nie mogę się napatrzeć jakie ładne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała świąteczna atmosfera i urocze dekoracje. Pięknie , klimatycznie i bardzo rodzinnie.
    Życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę najlepszego!

      Usuń
  3. Cudnie i świątecznie :) Wesołych :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam taką lampę :) są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. A to się cieszę, że nie tylko mi się podobają:)

      Usuń
  6. pieknie ma pani w swoim domku:)wszystko takie dopieszczone az milo popatrzec:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie przystrojony dom!
    A w Waszym stole to sie skrycie podkochuje- jest piekny!
    Wszystkiego dobrego dla Was po Swietach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się w nim podkochiwałam długo, zanim go usidliłam:)

      Usuń
  8. Żeby stworzyć taki klimat w domu, trzeba mieć go w sercu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, no nie wiem co powiedzieć………:)

      Usuń
    2. Nic więcej nie potrzeba. Od dawna jestem pod wrażeniem Twojej wrażliwości i estetyki

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam!- A gdzie można kupić takie białe choinki , które stoją na parapecie?- pozdrawiam Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te choinki można było kupić w Ikei, ale … 4 lata temu:)

      Usuń
  11. Gabi...zrobiłam łyka ze szklaneczki...;)
    Porwałam opłatek...choć świąteczne spóźnione...to ja noworocznie...
    Dobrego...spokojnego...pełnego ciepła, miłości, zdrowia, słońca i radości....2014 :)
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  12. alez sliczne te lampioniki, i jak cudnie udekorowane mieszkanie,wprost bajkowy klimat sie stworzył;)))pozdrawiam cieplo;))i zapraszam do mnie na chwile wytchnienia poswiateczna;)))dodaje do ulubionych blogów, bo jestem tu chyba po raz pierwszy i juz sie zakochalam ;)))))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))