poniedziałek, 13 stycznia 2014

Golden Globes dresses


Jak co roku (20132012), zachwycam się sukniami ze Złotych Globów.

Ach, móc choć raz ubrać czerwoną długą suknię i niebotyczne szpilki…

Wracając na ziemię, przedstawiam najciekawsze, moim zdaniem, kreacje.
W tym roku królowało coś, co kocham i uważam za (hiperseksi),
 mianowicie - dekolt na plecach.

Moją absolutnie ulubioną kreacją w tym roku jest ta,
w której wystąpiła Emma Watson.


Helen Mirren - chciałabym w tym wieku (68) mieć taaaką figurę
i tak pięknie "nosić" zmarszczki!


I niech ktoś powie, że kobiety w ciąży nie promienieją:))


Sexy back:


I reszta pięknych sukien:


I jeszcze piękna suknia w ryzykownym kolorze u Caitlin Fitzgerald.
(Oglądacie serial "Masters of sex"? Jeżeli nie to POLECAM!)


Jestem bardzo ciekawa - które suknie to Wasze faworytki?

xoxo G.

zdjęcia z people.com

8 komentarzy:

  1. Błękitna faktycznie fantastyczna! Emmy też! Ale mi chyba najbardziej podoba się spokojna i stateczna czarno złota Good Wife, czyli Julianna Margulies :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, tak… Ma taki boski, ciężki materiał. Z tego co pamiętam, to Julianna zachwyca co roku :)

      Usuń
  2. Oooch :) zdecydowanie zgadzam się z Tobą :) Emma i jej suknia to dla mnie numer jeden! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj
    A dla mnie zjawiskowo i cudownie wygląda Cate Blanchett!
    No i oczywiście Helen Mirren wymiata (przepiękna klasa sama w sobie)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym miała wybierać dla siebie, zrobiłabym miks koloru (bez połysku) sukni Olivii Wilde z fasonem tej, którą ma na sobie Julianna Margulies :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie największe wrażenie zrobiła Sofia Vergara w sukni Zac Posen. Wygląda baaardzo gwiazdorsko. Gabi, pozdrawiam serdecznie:-) Domi

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))